پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار برگشت پرسپوليس و گسترش فولاد از ساعت 18 امروز و در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و پرسپوليس با نتيجه 3 بر يك حريف تبريزي خود را شكست داد.
تياگو در دقيقه 31 از روي نقطه پنالتي، حميد علي عسگر در دقيقه 34 براي پرسپوليس گلزني كردند تا نيمه اول با 2 گل به سود سرخ پوشان به پايان برسد.
گسترش فولاد در دقيقه 73 از روي نقطه پنالتي توسط رسول خطيبي به گل رسيد تا بازي با نتيجه 2 بر يك پيگيري شود اما در ادامه محسن خليلي در دقيقه 77 با ضربه سر دروازه نماينده تبريز را باز كرد تا سرخ*پوشان گل سوم را به ثمر برسانند و در مجموع و با احتساب برد يك بر صفر در بازي رفت با نتيجه 4 بر يك پيروز و قهرمان شوند.
مسعود مرادي قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشت. وي به تياگو و جلال اكبري از پرسپوليس و علي انصاريان و سيلاس فيتوسا از گسترش فولاد كارت زرد نشان داد.
محمد تركمن دروازه*بان دوم گسترش فولاد در دقيقه 55 با دريافت كارت قرمز اخراج شد.
بازيكنان پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، شيث رضايي، عليرضا محمد، محمد منصوري (هوار محمد 75)، جلال اكبري، حسين بادامكي، هادي نوروزي (محسن خليلي 67)، مهدي شيري، حميدرضا علي عسگر و تياگو (كريم باقري 72)
سرمربي: علي دايي
بازيكنان گسترش فولاد:
حامد رياحي (محمد تركمن دقيقه 11)، علي انصاريان، ميثم حسيني، مرتضي قربان*پور، توماس ماتيكا (تركمن اخراج)، عباس آقايي، روح*الله عبداللهي، سيلاس فيتوس، اميد نظامي پور، محسن دلير و رسول خطيبي
سرمربي: فرهاد كاظمي
تبریک به طرفدارا
:32:
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
من قهرماني پرسپوليس رو به تمامي دوستداران و طرفدارانش تبريك ميگم ! و اميدوارم در بازيهاي اينده موفق باشه !
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
هامون اسپم نده :4:
باریکلا کریم
باریکلا دایی
باریکلا باقری
باریکلا پرسپولیس
:7:
به افتخار این قهرمانی زدیم امشب تو خط اسپم . :24:
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
:32:[size=x-large]پرسپولیس = جام حذفی champion[/size][size=medium]:32:[/size]
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
اين كه مهم نيس
آسيا رو ميگيره:34::34:
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
بعله...ما تو اسرار كه تبريك گفتيم به قول حاج شروين ميزنيم تو خط اسپم و همون پست رو دوباره اينجا هم تكرار ميكنيم!! البته براي اينكه يه فرقي كرده باشه فونتشو درشت تر ميكنيم!!!
[size=xx-large][align=center]پرسپوليس زلزله همينه همينه[/align][/size]
تو دهن جواد خياباني خپل ك س خل هم همه كار كردم!!! با اون گزارش ر ي د ه اش....
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=21859&page=12
تاپیک مخصوص داریم.
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
اقا مبارکتون باشه...من که استقلالی ولی خداییش خوشحال شدم..
3:16 جان فراموش نکن 50 سال در ارزوی همچین چیزی هستین....
بازم مبارک
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
به تمام پرسپوليسى هاى دنيا من جمله پرسپوليسى هاى اين انجمن تبريک ميگم.
ايشالا فصل بعد نوبت قهرمانى تو اسياست. بگو ايشالا . . .
RE: پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد
فقط خدا کنه سال دیگه از تیمای عربی 5 تا 5 تا نخورید ...