فيلمهاي اينده ي Triple-H + فروش بليتهاي Survivor Series و ...
[align=center]-طبق اطلاعيه اي از سوي كمپاني Wwe استار اين كمپاني يعني Triple-H قرار است بزودي در 2 فيلم ديگر نقش افريني كند.وي فعلا در حال بازي كردن در فيلم Killing Karma ميباشد.بعد از اين فيلم در فيلم The Chaperone بازي خواهد كرد كه سبك كمدي دارد و سرانجام در فيلم Modern Family با موضوع اكشن - حادثه اي ظاهر ميشود.
Triple-H در اين فيلم نقش Ray Bradstone را ايفا ميكند.داستان فيلم از اين قراره كه Ray يك راننده ي ماهر و حرفه ايه كه براي يه تيم كه به بانكها دستبرد ميزنند كار ميكنه.وي تصميم ميگيره كه دنياي جرم و جنايت رو ترك كنه و يه پدر خوب براي دخترش Sally باشه و ... .
-بليتهاي Survivor Series سال 2010 جمعه ي اين هفته بفروش ميرسه.اين PPV در ارنا American Airlines در Miami , Florida برگزار خواهد شد.
امسال Vince McMahon اعلام كرده بود كه بدليل فروش كم بليتهاي Survivor Series سال گذشته كمپاني قصد داره اين PPV رو حذف كنه و نامش رو تغيير بده.اما اخيرا وي عقيده اش نسبت به اين قضيه تغيير كرده و فعلا قصد نداره اسم اين PPV رو عوض كنه.
-احتمال حضور Randy Orton در Fatal 4 Way بسيار كمرنگ است اما طبق شايعاتي اطراف كمپاني گفته ميشه كه افراد زير احتمال اينكه جايگزين Randy در مسابقه ي 4 نفره بشن بيشتره :
1-Chris Jericho .....
2-The Miz.....
3-Wade Barret.....
4-Evan Bourne.....
5-Ted Dibiase.....
6-Triple-H.....
7-John Morrison.....
دوستان توجه داشته باشين اين خبر فقط در حد حرف است و قطعي نيست ممكنه فرد ديگري انتخاب بشه.
با تشكر...[/align]