آنجلینا جولی : خانم و آقا اسمیت 2 به واقعیت نپیوست
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center]آنجلینا جولی در جدیدترین صحبت هایش گفته ما سعی امون رو برای ساخت شماره دوم کردیم ولی نشد . واقعا ساختن داستان برای شماره دوم سخته و یکم هم عجیبه . قراره تو شماره دوم بچه هم داشته باشیم؟
آنجلینا میگه که ساختن شماره دوم همیشه باعث خراب شدن شخصیت ها میشه . ما به یکی گفتیم به فیلم نگاه کنه و بگه آیا چیزی میشه از توش برای ادامه درست کرد یا خیر ولی واقعا هیچی نبود و تنها مواردی که میشه در شماره دوم به کار برد اینا بود : ازدواج کردنشون ، بچه دار شدنشون ، جدا شدنشون و این واقعا خوب نیست .
[/align]