-
شب آرزوها !
آقا امشب ، شب آرزوهاس بيايد همگي براي هم ديگه آرزوهاي قشنگ قشنگ بكنيم !! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] من براي همه و براي اين انجمن آرزوي موفقيت دارم ، اميدوارم هر روز پيشرفت كنه و يه روزي جهاني بشه !!! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
--------
اولين شب جمعه ماه رجب را ليلة الرغائب نامند. در اين شب ملائك بر زمين نزول مي كنند. براي اين شب عملي از رسول خدا صلي الله عليه و آله ذكر شده است كه فضيلت بسياري دارد و بدين قرار است:
روز پنج شنبه اول آن ماه - در صورت امكان و بلا مانع بودن- روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد، ما بين نماز مغرب و عشاء دوازده ركعت نماز اقامه شود كه هر دو ركعت به يك سلام ختم مي شود و در هر ركعت يك مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحيد خوانده شود. و چون دوازده ركعت به اتمام رسيد، هفتاد بار ذكر "اللهم صل علي محمد النبي الامي و علي آله" گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذكر "سبوح قدوس رب الملائكة و الروح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذكر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انك انت العلي الاعظم" گفته شود. در اينجا مي توان حاجت خود را از خداي متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت مي رسد.
من رو هم در آرزوهای قشنگتون شریک کنید لطفا ! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-
RE: شب آرزوها !
من ارزو میکنم تمام این بچه های انجمن.در هر کجای دنیا که هستند همیشه زیر سایه ایزد یکتا پیروز و سربلند باشنند
-
RE: شب آرزوها !
من واسه همه بچه های انجمن آرزوی سلامتی دارم
واسه هامون آرزو میکنم همیشه پرچم انجمنو بالا نگه داره
واسه داوود آرزو میکنم به اونجایی که دوست داره برسه
واسه محمد رضا هم آرزو میکنم کماکان بهترین باشه
واسه خودمم آرزو میکنم به هیچ جا نرسم چون غرور بزرگترین دشمن من خودمو در بر میگیره و هیشکیو نمیتونم ببینم
-
RE: شب آرزوها !
راستی ثبت هشتصدمین کاربرو به همه به خصوص هامون عزیزتبریک میگم
-
RE: شب آرزوها !
من واسه همه بروبچه های انجمن ارزوی موفقیت میکنم.
واسه هامون ارزو میکنم انجمنش همیشه سر پا با شه.
واسه ناظم .مدیرا به خوصوص داوود جان ارزوی موفقیت وسلامتی میکنم.
-
RE: شب آرزوها !
من ارزو میکنم عاقبت بخیر شیم . به ارزوهامون برسیم . امام زمان بیاد . همه خوش باشیم . همه سالم باشیم
-
RE: شب آرزوها !
من اروز ميكنم يه بار ديگه تو يه جاي ديگه از اين دنيا بدنيا بياموووووووووووو
-
RE: شب آرزوها !
من هم از خدا اول ارزوي سلامتي دارم براي خانوادم و براي همه شما [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوم جهاني بدون جنگ و خونريزي [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
و كشوري سربلند همراه با ازادي [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
-
RE: شب آرزوها !
ابراهیم من برات آرزوی موفقیت میکنم و اینکه نفر اول مستر المپیا بشی یه روز
و واقعا نظر انیمال باتیستا عالی بود مخصوصا اون قسمت جهان بی جنگ
منم آرزو میکنم تا چراغ این انجمن همیشه روشن باشه .کپی بازا اصلاح بشند.و من همچنان بتونم براتون خبر تهیه کنم
همتون رو دوست دارم
-
RE: شب آرزوها !
منم ارزوم اينه:
خدايا اما زمان(عج)هر چه زوذ تر بيادو ما رو نجات بده.
سلامتي مادرم،پدرم و خودم و در كل خانوادم
همتون خوب و خوش و سلامت باشيد!