مصاحبه جدید دمیز:زمان کش کردن کیف لو رفت
[align=center][size=medium]مصاحبه جدید دمیز:زمان کش کردن کیف لو رفت[/size]
[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center]د میز قهرمان کمربند یو اس تایتل و همینطور مستر مانی این د بنک برند راو که تونست بریف کیس این برند رو در پی پی وی مانی این د بنک از آن خودش کنه طی آخرین مصاحبه ای که داشت ازش پرسیده شده که تو دوست داری مانی این د بنک بریف کیست رو در مقابل کی کش کنی؟ و اون در جواب گفته که: جان سینا الان بهتون میگم چرا برای اینکه اون در 6 ماه گزشته و طی در گیری که سال پیش با من داشت من رو خرد کرد حالا نوبت منه که این کارو بکنم البته من در این کار عجله نمیکنم و سعی میکنم که در زمان مناسب این کار رو انجام بدم و چمپ بشم[/align]
RE: مصاحبه جدید دمیز:زمان کش کردن کیف لو رفت
حالا اومديمو جان سينا كمربند رو حالا حالا ها از شيمس نگرفت اونوقت تكليف چي ميشه؟
RE: مصاحبه جدید دمیز:زمان کش کردن کیف لو رفت
خب دادا وقتی همچین چیزی گفته میشه یعنی باز دوباره و به همین زودیا شاهد قهرمانی عمو سینا هستیم:4:
RE: مصاحبه جدید دمیز:زمان کش کردن کیف لو رفت
اخه يكي نيست به اين كمپاني بگه جان سينا خيلي وقته با اين چمپ شدناش خز شده!!:15:
من كه اميدوارم نتونه كمربند رو از شيمس بگيره