مشكل در smack down vs raw 2010
بچه ها من تازه ايكس باكس خريدم{arcade} و بازي كشتي كج و فيفا ولي يه مشكل داره! توي كشتي كج ايكس باكس لايو و كريت مود بسته است و ميگه بايد يه سيو جديد درست كنيد و وقتي ميرم مي بينم سيو ديتا منيجر هم بسته است! ميشه بهم بگين چيكار كنم:10::10::34::34::34::34::34::34:
پ.ن:خواهشا اسپم نديد
RE: مشكل در smack down vs raw 2010
پرو فایل درست کن و بد ساین این شو.اون وقت میتونی سیو کنی.البته خودش یه پروفایل پلیر داره معمولا برو فقط ساین این کن.
در ضمن برای ایکس باکس لایو باید به مودم دی اس ال وصل کنی و بزنی sign in to xbox live.
RE: مشكل در smack down vs raw 2010
مرسي ولي حالا يه مشكل ديگه دارم! داداشم سي دي رو با انگشت لك كرد و بازيش بالا نيومد{وقتي استار هارو انتخاب ميكني و اوكي ميكني} و من وقتي شستم رنگ داد و حالا مثل قبلا كار نميكنه! من قبلا سي دي هاي پي سي و پس اس2 رو ميشستم چيزي نميشد حالا چي شده؟!
RE: مشكل در smack down vs raw 2010
به احتمال زیاد شما به روش هم اب زدید یعنی جایی که کاور رو میچسبونن.
در این صورت پیشنهاد میکنم بیخیال شید و برید با دو یا سه تومن یدونه نوش رو بخرید.(این یه فقره شانس بازگشت ندارد)
RE: مشكل در smack down vs raw 2010
نه درست شد حله و اصلا ربطي به سي دي نداره! من يكي از فيلم هاي خرابم رو كه قبلا شسته بودم رو دوباره شستم ديدم رنگش رفته! پس نتيجه مي گيريم:[size=xx-large] آب تهران اسيديه![/size]