[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://s4.aks98.com/images/83601746107977326535.jpg
[/align]
نمایش نسخه قابل چاپ
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://s4.aks98.com/images/83601746107977326535.jpg
[/align]
ساسان جان چند وقت نبودی، خوش اومدی :4:
میگم این پوستر نسبت به پارسال خیلی افت کرده،پارسال قشنگتر بود . امسال هیچ کار گرافیکی خاصی روش نشده !
در ضمن جالبه Hell In a Cell امسال درست روز تولد من برگزار میشه :4:
قشنگه بابا!چشاشاو سفید میکرد نازتر میشد!