افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
ســلام
دو بازی مهم برای Hell In A Cell
[align=justify]طبق شایعاتی که طی هفته های گذشته بارها عنوان شده است قبل از پی پر ویوی Hell In A Cell دو بازی مهم برنامه ریزی شده است.
این دو بازی بین Sheamus vs. Randy Orton و Kane vs. The Undertaker برگزار خواهد شد.
به گفته ی منابع پشت پرده در کمپانی بازی Sheamus vs. Orton هفته هاست که برنامه ریزی شده تا برگزار شود.به این ترتیب مشخص است که هر دو بازی اشاره شده برای PPV Hell In A Cell برنامه ریزی شده اند.
[/align]
ریتینگ این هفته ی TNA Impact
[align=justify]طبق آمار بدست آمده اپیزود این هفته ی TNA Impact با 1.5 میلیون بیننده توانست ریتینگ 1.1 تا 1.2 را بدست آورد.[/align]
نکته ای از بازی تگ تیم چمپون یکشنبه
[align=justify]جالب است که نه سایت رسمی WWE و نه مدیران کمپانی حرفی از انجام این بازی نزدند.اما احتمال برگزاری این بازی زمانی قوت گرفت که Todd Grisham گوینده ی اسمکدان در حین فرایدی نایت اسمکدان این هفته اعلام کرد که تیم هارت دایناستی باید یکشنبه از عنوان خود دفاع کنند.اما در حال حاضر هنوز جنرال منجر حریف آنها را مشخص نکرده است.
[/align]
آپدیت بر روی وضعیت Jim Neidhart
[align=justify]Jim Neidhart ستاره ی سابق کمپانی WWE و پدر ناتالیا که چند وقت پیش به دلایل مختلف از جمله سرقت،قاچاق مواد مخدر،همراه داشتن مواد ممنوعه (Methadone) و . . . دستگیر شده بود با حضور در دادگاه به جرایمش رسیدگی شد.
وی دو هفته در زندان بود و حالا بیرون آمده است.او باید 50،000 دلار برای قاچاق مواد مخدر، 7,500 دلار برای در اختیار داشتن مواد ممنوعه پرداخت کند.وثیقه ای که او گذاشته بود 138,500 دلار بود.[/align]
فعلا . . .
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
خوب ميشه اينجوري هم برداشت كرد رندي نيو چمپ ميشه و شيمس در يك ريمتچ در هل اين ا سل مقابل رندي قرار ميگيره !
البته با توجه به هاس شوء هاي كمپاني هم قبلنا ميشد حدس زد !
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
یعنی میخواین بگین کین تو nocمیبره واندر تو هل این ا سل حالشو میگیره:4:
آخه اندر هیچ وقت تو سل نمیبازه:4:
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
شیموس مسابقه noc رو میبره.بعدش توی Hell in the Cell به رندی میبازه.از اولش هم معلوم بود شیموس بازی ۶ نفره رو میبره.
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
ممنون از ارسلان عزیز بابت تاپیک ,
به نظر من مسابقه ی ارتن در هل این اِ سل , اصلا شانسی زیادی نمی تونه برای شیمس نسبت به پیروزی امشبش باشه . !
بر عکس , ارتن برندس ! [size=x-small]( با این حساب ) [/size]
در پی پی وی فیتال فور وی هم دیدیم که میستریو تونست [size=x-small]WHC[/size] رو کسب کنه و پی پی وی بعدش با چمپ قبلی یعنی سوگر بازی کنه .
یعنی با این حساب , ارتن امشب قهرمان و پی پی وی بعد شانس دیگری برای شیمس برای بازگردوندن تایتلش می شه !
با این خبر نه تنها شانس پیروزی شیمس زیاد نشد ، بلکه کم شد . [size=x-small]( مگر اینکه دو نفر باقیمونده ی امشب شیمس و ارتن باشن که بعید می دونم ! )[/size]
امشب پی پی وی هستش و باید ببینیم که چمپ چه کسی خواهد شد ... !
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
شیمس اگه ببره زیادیش میشه . جان سینا هم همینطور .
اج هم که مثه اینکه میخوان به اسمکدان درفتش میکنن . پس اج رو حذف میکنیم .
میمونه وید بارت و رندی اورتون که به احتمال زیاد وید بارت برنده خواهد بود .
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
ببینید این خبری که اومده و قراره شیمس و رندی تو "هل این ا سل" با هم بازی کنن، به این صورت هست که یعنی شیمس امشب عنوان رو حفظ میکنه و دوباره استوری رندی و شیمس ادامه پیدا میکنه تا "هل این ا سل" که رندی شیمس رو می بره و چمپ میشه.
در مورد بازی کین و آندرتیکر هم همینطور
طبق خبرهایی که من بدست آوردم بازی کین و آندر "نو کانتست" میشه، بخاطر اینکه بازی "نو هولدز بارد مچ" هست.در ادامه استوری کین و آندرتیکر هم تا "هل این ا سل" ادامه پیدا میکنه و اونجا با توجه به تخصص آندر در "هل این ا سل" آندرتیکر چمپ میشه.
باز شاید اتفاقات دیگه ای امشب افتاد، باید منتظر موند
RE: افزایش احتمال برد شیمس+نکته ای از تگ چمپون یکشنبه و . . .
مطمئن باشید رندی تو noc برندست،مسابقه تگ تیم هم بین هارت داینستی و درو مکنتایر و کودی رودز برگزار می شه.