[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://myup.ir/images/84111743788301408048.jpg
[/align]
فعلا ...
نمایش نسخه قابل چاپ
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://myup.ir/images/84111743788301408048.jpg
[/align]
فعلا ...
RE: پستر احتمالی Survivor Series (2010)
فکر نکنم این پوستر رسمی باشه.اگه بود یا اصلا نکسوسی وجود نداشت یا عمو سینا هم توشون بود:23:
میگم اگر این اصلی باشه نشون دهنده اینه که سینا توی هل این ا سل میبره و نمیره نکسوس هان؟
خوب اصلا ممکنمه بازیشون تو هل این سل نتیجه نداشته باشه.مثلا دابل کونت اوت بشه یا...
خوب اصلا مگه نوع لازیشون هل این سل هستش؟چونکه سال پیش فقظ 2یا 3تات مسابقه هل این سل بودند...:21: