آپدیت بر روی پی پی وی های سال 2011
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
[align=center]تقویم جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای پی پی وی های سال 2011 خودش رو اعلام کرده که اون ها رو میتونید در زیر مشاهده کنید:
پی پی وی اکستریم رولز قرار هست در روز اول ماه می برگزار بشه در Tampa, Florida اما قبل از این این رویداد برای برگزاری در محل
و مکانی به نام Orlando, Florida تبلیغ شده بود
پی پی وی فاتل فور وی هم برای 19 جوئن سال 2011 مقرر برای برگزاری شده است این رویداد قرار هست در Washington, DC
برگزار بشه اما قبلا اعلام شده بود که این پی پی وی قرار هست در Kansas City برگزار بشه
پی پی وی مانی این د بنک هم قرار هست در 17 جولای در آرنای Allstate در شیکاگو برگزار بشه در مورد محل برگزاری این پی پی
وی قبلا چیزی اعلام نشده بود
و اما تاریخ های برگزاری دیگر پی پی وی های سال 2011 هم اعلام شده پی پی وی نایت آف چمپیونز قرار هست در 18 سپتامبر
برگزار بشه پی پی وی هل این سل هم قرار هست در دو اکتبر برگزار بشه پی پی وی برگینگ رایتس قرار هست در 23 اکتبر
برگزار بشه پی پی وی سوروایور سریس قرار هست در 20 نوابر برگزار بشه و پی پی وی تی ال سی هم قرار هست در 18
دسامبر برگزار بشه[/align]
RE: آپدیت بر روی پی پی وی های سال 2011
با تغییر نام هایی که تو این یکی دو سال دبلیو دبلیو ای انجام داده احتمال داره ساله بعدی هم اسم بعضی از پی پی وی ها تغییر کنه :15:
RE: آپدیت بر روی پی پی وی های سال 2011
نقل قول:
با تغییر نام هایی که تو این یکی دو سال دبلیو دبلیو ای انجام داده احتمال داره ساله بعدی هم اسم بعضی از پی پی وی ها تغییر کنه
[align=center]بله کمپانی دبلیو دبلیو ای هر سال اسم چند پی پی وی رو عوض میکنه تا حداقل تماشاگراشون دلشون به این خوش باشه
که هر سال یه چیز جدید میبینند:70:[/align]