بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
[align=center][size=medium]آپدیت بر روی مت هاردی[/size][/align]
[align=center]مت هاردی استار محبوب و محبوب کمپانی دبلیو دبلیو ای که توسط این کمپانی قرار دادش فسخ شد و بعد هم پروفایلش از
روستر اسمک دان حذف شد در تاریخ 15 اکتبر حال کمپانی دبلیو دبلیو ای پروفایل اون رو به قسمت آلومنی انتقال داده حالا باید
دید که آیا احتمال بازگشت مت به کمپانی دبلیو دبلیو ای هست یا خیر؟[/align]
[size=medium][align=center]بازگشت کینگ آف د رینگ[/align][/size]
[align=center]وب سایت کمپانی دبلیو دبلیو ای جدیدا شو ماندی نایت راو سه ساعته ای رو تبلیغ کرده که با عنوان برگشت تورنمنت
کینگ آف د رینگ نام گزاری شده این تورنمنت قرار هست در 29 نوامبر سال 2010 و در محلی به نام
Wells Fargo Center در Philadelphia برگزار بشه
همینطور یکی از مسوولین کمپانی دبلیو دبلیو ای در تو.ییتر اعلام کرده که در این تورنمنت استاران برند راو و اسمک دان
با هم رقابت مبکنند برای رسیدن به پادشاهی کمپانی دبلیو دبلیو ای ( منظور برنده شدن استاری در این تورنمنت هست )[/align]
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
[size=small]این یعنی اینکه دوباره کینگ اف د رینگ برگذار میشه؟
[/size]
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
عزيز جان خيلي شيوا و به زبون فارسي نوشته , كاملا مشخصه ديگه بله برگزار ميشه :57:
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
اگه قرار باشه 2تایتل اصلی یکی بشه بنظر من کینگ اف د رینگ بهترین راه برای دادن تایتل به یکی از استارهاس فک میکنم بزودی شاهد تایتل جدیدی باشیم
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
من این یکی شدن تایتل ها رو به فال نیک میگیرم چون فکر میکنم اینجوری مسابقات و استوری ها سر کمربند ها جذاب تر میشه و باعث نمیشه کمربند ها از زیدیشون فراموش بشه مث تگ تیم و یونایتد استیت که کلی دست میذ بود بدون استوری !!! اینجوری قهرمان به هر دو برند میره و استوری میزاره . مثل قدیم . جذاب تر میشه دوستان . کینگ اف د رینگ هم خوبه یادش بخیر . ایشالا همراه با بازگشت این تورنمنت بهترین برندش یعنی د گیم هم برگرده :10::10::10::30::30::30::30:
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
خيلي خوشحال نشيد چون برنده ي تورنمنت يا سانتينو مارلا هست يا ولاديمر .
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
حالا سانتینو و ولادمیر که خوبن،الان شانس هورنسواگل خیلی بالاست!!!
حالا اونی که برد،یه تایتل شات می گیره؟
RE: بازگشت کینگ آف د رینگ + آپدیت بر روی مت هاردی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط WALLS OF JERICHO
حالا سانتینو و ولادمیر که خوبن،الان شانس هورنسواگل خیلی بالاست!!!
حالا اونی که برد،یه تایتل شات می گیره؟
[align=center]فکر نکنم...
ولی خوب برای برنده یه افتخار محسوب میشه چون کینگ آف د رینگ یه تورنمنت معتبر هستش تو wwe البته اگه امسال زیاد مسخره ش نکن دفعه ی قبل که فینالش بین ریگال و پانک برگزار شد...[/align]