مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
سـلام
مدل موهای جدید MVP
[align=justify]استار کمپانی WWE در تویـ ـ ـیتر خود گفته است که او در نظر داشت تا مدل موهای خود را تغییر دهد و با شکل و شمایلی جدید ظاهر شود ، اما با دستور رسمی از سوی مقامات WWE به او اجازه ی این کار داده نشد.دلیل این کار هم شباهت ام وی پی به چهره اش در ویدئو گیم ها و بازی جدید و همچنین دیگر محصولات کمپانی بوده است و با تغییر مدل مو برنامه ریزی ها بهم میخورد ![/align]
شان مایکل در یک شوی تلوزیونی
[align=justify]فوق ستاره ی سابق کمپانی WWE قرار است برای حضور در اپیزودی برای شبکه ی تلوزیونی OLN به Devils Lake, North Dakota برود.قرار است این هفته قسمتی از این شوی تلوزیونی فیلم برداری شود.طبق برنامه ریزی قرار است این برنامه از اوایل سال آینده سه شنبه شبها پخش شود.[/align]
کم شدن محبوبیت ملینا
[align=justify]با توجه به بررسی و آمار رسمی بدست آمده از سوی کمپانی WWE دیـ .وای این کمپانی ملینا خیلی محبوب نیست و میزان محبوبیتش کم شده است.هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه چطور او نزد هواداران محبوبتر شود نشده است.
[/align]
تولد اج
[align=justify]دیروز تولد اج بود.وی دیروز جشن تولد 37 سالگی خود را جشن گرفت.[/align]
فـعلا . . .
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
ببخشيد تاپيك رو ميارم بالا
يه ذره دير رسيدم , اين درس و دانشگاه عمه . سگ مگه اجازه ميده :57:
تولد سلطان هيل ها و منفورترين منفورها د ريتد آر سو.پر استار اج رو به تمام رسلينگ فنزها تبريك ميگم :34:
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
[align=center]به ادج نمیاد 37 سالش باشه ها!!!:4::5:
خیلی خوب مونده ها...
ادج واقعا آلتیمت آپرتونست هست 37 سالشه تمام افتخار های کچ رو داره از قهرمانی رامبل گرفته تا مستر مانی این د بانک شدن به دنبالش داشتن قهرمانی جهانی...
واقعا باید هوشش رو ستایش کرد:34:
با اجازه[/align]
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Proud
[align=center]به ادج نمیاد 37 سالش باشه ها!!!:4::5:
خیلی خوب مونده ها...
ادج واقعا آلتیمت آپرتونست هست 37 سالشه تمام افتخار های کچ رو داره از قهرمانی رامبل گرفته تا مستر مانی این د بانک شدن به دنبالش داشتن قهرمانی جهانی...
واقعا باید هوشش رو ستایش کرد:34:
با اجازه[/align]
تو بعد از مصدومیت هاش رو نگاه کن که همیشه ریش داره.ببین 37 بهش میاد یا نه؟
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
با ريش هم باز 37 سال بهش نمياد ! جَوون تر به نظر مياد :7:
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
اين جز حقايق دنياست كي فكرشو مي كنه جان موريسون يا ميز 31سالشون باشه يا ايوان برن24سالش اگر اشتباه نكرده باشم به حر حال تولد ادج رو به تمامي طرفداراش از جمله خودم تبريك ميگم به اميد 120سالگيش
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
من هم تولد ادج رو به همه ی طرفداراش تبریک میگم با این وضعیت ما باید ادج رو تا 10 سال دیگه در رینگ ببینیم و احتمالا تا اون موقع 20 بار قهرمان سنگین وزن شده باشه
RE: مدل موی جدید MVP + شان مایکل در شوی تلوزیونی + تولد اج و . . .
من وقتی رندی ارتن رو تو سال 2009 دیدم بعد از مدتها گفتم این همون رندی سابق نیست خیلی پیرتر شده بود...:23:
واقعا 29 ساله بهش نمیاد بیشتر میخوره حالا اج رو نگا کنین از رندی جوون تر میزنه...
ولی منم با حرفه این دوستمون موافقم از وقتی مصدوم شده بعد که میاد ریش میذاره
فکر کنم تو این مدت مصدومیت بیشتر به خدا نزدیک میشه:12:
با این اوصاف هم فکر کنم باید دوره ام وی پی رو هم از استاران کمپانی خط بکشیم