قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
سـلام
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
WWE PG تمام می شود ؟
[align=justify]پس از شکست لیندا مکمن در انتخابات سناتوری ایالات متحده گمانه زنی های فراوانی مبنی بر اینکه دیگر WWE قانون پی جی را ادامه نخواهد داد، شد.
اما آن دسته از کسانی که فکر میکنند WWE PG با شکست لیندا مکمن در انتخابات سناتوری تمام می شود ، سخت در اشتباه هستند.این اتفاق نخواهد افتاد و قانون پی جی هیچ ربطی به حضور لیندا مکمن در انتخابات سناتوری نداشت.WWE PG پایان نمی یابد ! کمپانی WWE تمایلی به پایان دادن این قانون ندارد.
در کنار حذب خود و در مراسمی در هارتفورد، خانم لیندا مکمن اعلام کرد که علاقه ندارد به این سرعت به WWE بازگردد.وی ادامه داد که کمپانی با سرعت در حال پیشروی است و من فعلا نمی توانم به شرایط گذشته برگردم.
طبق گفته ی رسانه های محلی ، لیندا مکمن به WWE باز نخواهد گشت بخاطر اینکه چشم های او به کرسی مجلس سنا که هم اکنون بدست جو لیبرمن اشغال شده است ، خیره است.او به سال 2012 امیدوار است.
کار حذب خانم لیندا مکمن رسما دیروز ساعت 23:39 دقیقه به پایان رسید.[/align]
فـعلا . . .
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
قانون PG چيه؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط great undertaker
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
قانون PG چيه؟
قانون پی جی : یک سری قوانینی وضع شد که تماشای کشتی کج برای کودکان و افراد با سنین پایین راحت تر شد.به عنوان مثال استارها دیگه حق ندارن از کلمات ناجور و مورد دار استفاده کنن. استاری دیگه نباید با صندلی تو سر کسی بزنه. یا مثلا دیگه خون تو بازیها دیده نمیشه. اگر خونی از کسی بریزه بازی متوقف میشه تا به وضع استار رسیدگی بشه و و و . . . از اینطور قوانین .
کلا قانون پی جی مغایر با ورزشی مثل کشتی کج هست که WWE این کار رو کرد و میزان بیننده های بزرگ سالش بسیار کاهش یافت.
در حال حاضر بیش از نیمی از بییندگان WWE زیر 17 سال هستند.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من قانون پی جی اصلا از اول هم ربطی به لیندا نداشت که حالا اون بخواد با وارد نشدنش به سنا این قانون رو لغو کنه
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
چه قامونه مذخرفيه!كشتي كج با همين كارا(استفاده از صندلي,خونريزي و...)قشنگه.ولي چه ربطي به ليندا داره؟مگه وينس تصميم گيرنده نيست؟
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
حالا ما که میتونیم امیدوار باشیم پی جی برداشته بشه و کودکستان تبدیل به مکانی برا ادم بزرگا بشه . به هر حال من فکر کنم کمپانی دلیلی نمیبینه جذابیت مسابقاتش رو برای هیچی از دست بده . اگه لیندا میبرد مکمن توی سنا هم نفوذ داشت به خاطر همین پی جی میموند ولی حالا که لیندا باخته دیگه دلیلی وجود نداره پس شاید شاید این قانون مزخرف برداشته بشه:30::30::30::30:
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من که این اتفاق نمی تونه تاثیری رو این قانون مسخره داشته باشه.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
یکی از دلایلی که بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم همین pg هست.
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
به نظر من خیلی ربط داره این چند وقته تمام حرکات و قوانین wwe به خاطر بردن این مسابقه انتخاباتی بود و گرنه مریض نبودند اون ریتینگ و علاقه مندی هوادارا تو دهه 90 و اوایل 2000 رو به باد بدن . حالا امیدوار که میشه بود :30::30::30:
RE: قانون WWE PG تمام می شود ؟ ( با شکست لیندا مکمن در انتخابات )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط N!(0T!NE
یکی از دلایلی که بعد رستلمنیا بیخیال wwe شدم همین pg هست.
[align=center]ببخشید این رو میگم دوست خوب به من ربط نداره ولی واقعا این سوال برام پیش اومد...:4::4:
این قانون که مختص بعد از این رسلمنیا نیست فکر کنم از سال 2008 یا اوایل 2009 هست که تصویب شده:4:[/align]