آپديت باتيستا+اوماگا+تاييد شدن حضور شاون مايكلز در+خبرهاي مهم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
*اوماگا:
ديروز و در توي*يتر دوست هاي صميمي ادوارد فاتو(اوماگا)در توي*يتر در مورد وي نوشتند و سالگرد فوت او را به همه ي كشتي دوستان و به ويژه سابو كاران تسليت گفتند.
اوماگا استار متوفي كمپاني دبليو دبليو اي يكي از سابو كاران حرفه اي بود كه در سال گذشته بر اثر دو سكته مغزي از دنيا رفت.همچنين استارهاي دبليو دبليو اي و تي ان اي از او در توي*يتر همدردي كردند.جف هاردي گفت اوماگا دلم برايت تنگ شده است و همچنين كورت انگل و سي ام پانك و ولادمير كازلاو و .....از وي سخن هايي گفتند.در آخر اشاره كنم دوست هاي صميمي اوماگا امشب و در هاستون/تكزاس طي مراسمي دور هم جمع ميشوند و مراسمي براي ادوارد فاتو ميگيرند.
*آپديت باتيستا:
ديو ميشل باتيستا استار سابق كمپاني دبليو دبليو اي به تازگي در فيلم جديدي ايفاي نقش ميكند به نام د اسكورپينگ3 كه اين فيلم در حال ضبط شدن ميباشد و تا سال آينده بر روي پرده سينماها ميرود.
*اي بي سي و خبر جالب آن:
اي بي سي طبق آخرين اخباري كه ديروز فرستاده بود از قهرماني ميز بد گفت و اظهار نارضايتي از قهرمان شدن او كردند كه شما از طريق لينك زير ميتوانيد ادامه ي اين اخبار را در خود سايت مشاهده كنيد.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
*تاييد شدن حضور شاون مايكلز:
همانطور كه ميدانيد دوستان در تاپيك هاي قبل نوشته بودند كه شاون حضور دارد در تريبوت تو د تراپس امسال و شاون مايكل ديروز در توييتر نوشت كه بله درست است من در آن شو حضور خواهم داشت ولي هيچ چيز ديگر فكر نكنيد من به آنجا مي آيم تا به سربازان احترام بگذارم.
*ادعاي جالب جيليان:
جيليان يا جيلين د...ي..و..اي سابق دبليو دبليو اي نوشت كه من اكانت دبليو دبليو اي خود را حذف كردم و اكانت جديد باز كردم و وي افزود:من نزديك به 5يا6بار از كمپاني خواستم كه مرا اخراج كنند قبل از اينكه رسمي اخراج شوم و حال بعضي ها فكر نكنند كه كمپاني من را اخراج كرد من خودم خواستم.
*قرارداد كيتلين:
همانطور كه ميدانيد كيتلين برنده ي ان ايكس تي فصل 3 شد و در ايپزود 2 شب پيش اسمكدان تدي لانگ جنرال منيجر اسمكدان با وي قرارداد امضا كرد و وي رسما به كمپاني ملحق شد.
*صحبت هاي تارا:
تارا قهرمان سابق ناك اوت تي ان اي در طي مصاحبه اي كه داشت اعلام كرد كه من از دبليو دبليو اي بيرون آمدم چون تي ان اي حرفه اي تر بود و كار من در اين كمپاني به پيشرفت ميرسد ولي دبليو دبليو اي....
*بازي سه نفره بر سر كمربند دبليو دبليو اي:
كمپاني دبليو دبليو اي منتشر كرد خبري را مبني بر اين كه دميز بايد در برابر ويد برت و ادج در يكي از لايو ايونت هاي را از كمربند خود دفاع كند و جان سينا كه قرار بود در اين بازي شركت كند(خوان سينا)بنا به دلايلي كمپاني اين خبر را رد كرد و رندي اورتون هم به دليل مصدوميت نتوانست در اين بازي حضور پيدا كند.
موفق باشيد....
...
RE: آپديت باتيستا+اوماگا+تاييد شدن حضور شاون مايكلز در+خبرهاي مهم
[align=center]سلام عزیز
فعالیتتون جای تقدیر و تشکر داره ولی اگه بتونین یه کم سلیقه به خرج بدی و یه فونتی رنگی چیزی به اخبارت اضافه کنی نورالانور میشه
قصد دخالت نداشتیم:4:[/align]
RE: آپديت باتيستا+اوماگا+تاييد شدن حضور شاون مايكلز در+خبرهاي مهم
حتما از اين به بعد اين كارارو انجام ميدم
ممنون از راهنماييتون...
RE: آپديت باتيستا+اوماگا+تاييد شدن حضور شاون مايكلز در+خبرهاي مهم
ببخشید دوستان یک سوالی داشتم.
اوماگا زنده است یا نه؟
اگر هست چرا کشتی نمی گیره:34:
RE: آپديت باتيستا+اوماگا+تاييد شدن حضور شاون مايكلز در+خبرهاي مهم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط amin0643
ببخشید دوستان یک سوالی داشتم.
اوماگا زنده است یا نه؟
اگر هست چرا کشتی نمی گیره:34:
دوست عزيز اگر با دقت تاپيك رو خونده باشي نوشتم مرحوم اوماگا و البته نوشتم سال گذشته بر اثر سكته مغزي تسليم مرگ شد.
لطفا تاپيك رو با دقت بخونيد بعد پاسخ بفرستيد.
ممنون....