نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
Dean Melanko ستاره سابق WWE و یکی از بهترین دوستان ادی و بنوا در مورد مرگ بنوا میگه توقع هرکاری رو ازش داشتم جز کشتن پسر و همسرش.بنوا انسان قوی بود و این مسئله برام عجیبه که او چرا خودکشی کرد؟درحال حاضر بنوا به خاطر قاتل بودنش نزد مردم محبوبیتش رو از دست داده .من هر دوستی رو که میبینم میگن او رو فراموش کن چون یه قاتل اما مگه میشه بنوا رو فراموش کرد؟بنوا بخشی از زندگی منه.من سعی میکنم ماجرای قتل رو فراموش کنم نه بنوا رو .چون بنوا در ذهن من هست و تا زنده ام به مرور خاطرات شیرینم در کشتی کچ با او و ادی میپردازم:34::34:
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
یادش بخیر من که همیشه بنوا رو تو قلبم حفظ میکنم [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
يادش بخير.Dean Maleko و Chris Benoit چند روز بعد مرگ Eddie تو Raw به ياد دوست قديميشون همديگه رو بغل كردن.خيلي غمناك بود.اما حالا Dean Malenko بايد درد از دست دادن بهترين دوستاش رو تحمل كنه.ديگه Radicalz به تاريخ پيوست...
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
RE: نظر Dean Melanko در مورد مرگ بنوا(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Eddie Guerrero
يادش بخير.Dean Maleko و Chris Benoit چند روز بعد مرگ Eddie تو Raw به ياد دوست قديميشون همديگه رو بغل كردن.خيلي غمناك بود.اما حالا Dean Malenko بايد درد از دست دادن بهترين دوستاش رو تحمل كنه.ديگه Radicalz به تاريخ پيوست...
البته اون تو اسمک دان بود و بعد از بازي بنوا با تريپل اچ!!
ولي خوب مرگ حقه!!!!! نميشه کاريش کرد!!