مصاحبه ی جدید ایکر کاسیاس . گلر اول اسپانیا !
سلام ...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ایکر کاسیاس !
ایکر کاسیاس دروازبان و کاپیتان تیم قدرتمند " رئال مادرید " مصاحبه ای رو کرده و در آن به موضعات مختلف پرداخته . در این تایپک صحبت هایه مهم این مصاحبه را برای شما قرار میدهم .
- امسال دیگه مطمئمن باشید که من تمام حواسم رو روی گل نخوردن رئال مادرید میزارم . امسال دیگه کاره دیگه ای ندارم و تمام تلاشم را به کار میگیرم تا باشگاه به یک عنوان مهم برسه . تیم روال مادرید الان با این تیمی که داره مستحق دریافت چند عنوان مهم است . تیم ما داره سخت کار میکنه و مطمئمن باشید مستحق قهرمانی است .
--------
- مورینیو یک اسطوره است . من این جمله رو بار ها گفتم و دوباره خواهم گفت . اون دقیقا میدونه از فوتبال چی میخواد و این حس رو به ما هم منتقل کرده . اون به نظر من باید از اول به رئال می امد و این پروژه رو زودتر شروع میکرد . مطمئمن باشید که من و بقیه بازیکن ها تا آخر پشت او ایستاده ایم و از او دفاع میکنیم .
--------
- خیلی ها فکر میکنن که خوزه یک آدم خودخواه و جدی است . اما به نظره من اصلا اینطور نیست . او شبه موقع شوخی میکند و موقع کار کاملا جدی است . در ضمن کسانی که بیرون از باشگاه هستن لزومی ندارد که با اخلاق او اشنایی داشته باشند و از او خوششان بیاد . مهم ما بازیکن ها هستیم و ما هم عاشق اونیم . هیچ کس در باشگاه بده اون رو نمیگه چون اون خیلی خوب میدونه که هر بازیکنی چی مبخواد و او هم تلاشش رو میکنه تا همه رو راضی نگه داره .
-----------
- هدف ما در هر بازی بردن است . ار اول فصل تا الان مورینیو طوری با ما صحبت کرده که ما باور کردیم هر بازی یک فینال است و ما باید پیروز شویم . اون به من گفت که تو توی جام حذفی هم بازی کنی و من هم قبول کردم . مورینیو اعتقاد داره که اسم بزرگ دلیلی برای حتما بازی کردن نیست و همه ی بازیکن ها حتی من باید بهترین تمرین را داشته باشیم تا در ترکیب اصلی باشیم . در تیم او هیچ بازیکن عزیز تر از بقیه وجود نداره .
---------------------
- ما باید در لیگ قهرمانان المپیک لیون رو از پیش رو بداریم اگر میخواهیم قهرمان بشیم . این کاربسیار سخته چون ان ها الان نسبت به پارسال در وضعیت بسیار بهتری قرار دارند و همین کار رو برای ماسخت خواهد کرد . رئال باید سخت تلاش بکنه . به نظره من اگر ما به دور بعد صعود کنیم فشار بسیار زیادی از روی ما برداشته میشه و همین باعث بهترشدن تیم ما میشه .
----------------------------
- من مشکلی با کریس ندارم ( رونالدو ) ما خیلی رابطه ی خوبی با هم داریم و با هم به تیم کمک میکنیم . اتفاقا شکریس و کاسیاس اسم هایی هستن که بیشتر از همه در باشگاه میفروشن . اون یک بازیکن است که استایل مخصوص خودشو داره و منم اصلا مشکلی با این قضیه ندارم . کریس واقعا بازیکن بزرگی است .
----------------------------------
- من واقعا نگران مصدومیت هیگائین هستم . این مصدومیت زمانی برای او اتفاق افتاد که او روی فرم بود و الان امکان بازگشتش روی همان فرم عالی و کلیدی بودن 50 - 50 است . کاکا الان آماده شده و از این اتفق بسیار خوشحال است .کریم بنزما هم عالی شده . او الان اسپانیایی رو خوب یاد گرفته بنابراینبا همه بیشتر صحبت میکنی و با همه شوخی میکنه .
----------------------------------------
یا علی ....