رندی اورتن در فستیوال فیلم سانتا باربارا ( همراه عکس ) + آخرین تویـ ـیتهای جـان سـینا
ســـلام
- حضور رندی اورتن در جشنواره ی فیلم سانتا باربارا
رندی اورتن به همراه ستاره های دیگر فیلم جدید خود و همچنین عوامل دیگر
دبلیو دبلیو ای استودیو در تئاتر آرلینگتون در سانتا باربارا ، کالیفرنیا ظاهر شد.
فیلم جدید رندی اورتن به نام " این چیزی است که من هستم " به عنوان
یکی از فیلمهای جشنواره ی بین المللی فیلم ساناتا باربارا 2011 ارائه شد.
طبق برنامه ریزی دبلیو دبلیو ای این فیلم اواخر امسال و احتمالا پاییز امسال
روانه ی بازار خواهد شد. اِد هریس یکی از ستاره های مطرح حاضر در این فیلم است.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
( عکسی از رندی اورتن در این فستیوال )
- آخرین تویـ ـیت های جان سینا
سینایی ها ! به روز ولنتاین نزدیک می شیم.
پیامهای عاشقانه ی زیادی به من دادید. برای همه از شما ممنونم.
باید برم فیلادلفیا و سپس خونه ی اصلی ... .
من نمیتونم برای بازی امشب صبر کنم. بازی امشب باید سرگرم کننده باشه.
( بازی فینال سوپـ.ر بال )
جان سینا همچنین در مورد د میز هم تویـ ـیت داد :
اوه .. د میز خیلی حرف میزنه ! درباره ی همه کس حرف میزنه ! الان اون چی میگه ؟!
تا بعد ...