نتایج کامل ماندی نایت راء | 7 فبریه 2011
ســـلام
آغاز شوء
وینس مکمن در ابتدای شوء حضور پیدا کرد و اومد جزئیاتی رو از مسابقه ی سوپـ.ر بال اعلام کرد و همچنین در مورد رسلمنیا هم صحبت کرد.مکمن گفت که یه مهمان ویژه برای رسلمنیا هفته ی بعد در راء اعلام خواهد شد.وینس گفت که این شخص انقدر بزرگ است که توانایی میزبانی مراسم اسکار و جام جهانی را دارد و ما هفته ی بعد اون رو دیدار خواهیم کرد.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بعد از این موزیک رندی اورتن زده میشه و به رینگ میاد.در مورد پانک صحبت میکنه و میگه اون به مقدار زیادی هریس رو از دست داد.حالا موزیک پانک زده میشه و اون به رینگ میاد.پانک میگه میخوام بشینم چون هنوز نمی تونم باور کنم و رندی هم موفق هست.پانک میگه بهت میگم چرا تایتل رو تو رویال رامبل 2011 از دست دادی.میگه این کلیپ رو ببین.
یه کلیپ از آنفورگیون 2008 می بینیم که لگیسی و اورتن باعث شدن پانک عنوان سنگین وزن رو از دست بده.بعد از پخش فیلم پانک میگه من هنوز این رو فراموش نکردم و منتظر انتقام بودم.پانک میگه تو هرگز تا زمانی که من هستم قهرمان نمیشی و من میخوام تو رو حذف کنم.حالا بقیه نکسوس میان و دور رینگ می ایستن و شروع به زدن اورتن میکنن.اونها رندی رو گرفتن و پانک میزنه.
حالا رندی خودش رو خارج میکنه و یه هد بات به پانک میزنه و میره تا ادامه بده که نکسوس دوباره بهش حمله میکنن و در نهایت پانک جی تی اس رو روی رندی اورتن اجرا میکنه.پانک و نکسوس بازوهای خودشون رو بالا میارن و سپس رینگ رو ترک میکنن.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازی اول
میسون رایان مقابل آر تروف
ما از کامرشال برمیگردیم و رایان در رینگ حضور داره.بعد از اون تروف میاد و شروع به خوندن میکنه.زنگ بازی به صدا در میاد و رایان روی تروف کار میکنه.رایان بازی رو تو دست میگیره و رو زانوهای آر تروف کار میکنه.رایان آر تروف رو سمت طنابها هل میده و روی زانوهای تروف کار میکنه.حالا آر تروف به کرنر رفته و رایان روی اون هچنان کار میکنه.تروف میره بالای طنابها اما رایان اون رو هل میده و روی رینگ میوفته.رایان گردن خودش رو دور زانوی تروف خم میکنه و هولد میکنه و داور زنگ بازی رو به صدا در میاره.
برنده : میسون رایان
بعد از بازی رایان همچنان این حرکت رو ادامه میده تا آسیب بیشتری به تروف بزنه.داور میگه تمومش کن اما رایان تموم نمیکنه.اون همینطور به کارهاش ادامه میده تا وقتی که داور مثل اینکه تصمیمش عوض میشه و آر تروف با قانون دی کیو برنده بازی شده.
برنده : آر تروف
ما تبلیغ بازی سینا و پانک رو می بینیم.کول میگه د میز میخواد یه تبریک به کینگ بگه و ما به تبلیغات میریم.در بک استیج می بینیم که پانک داره خونش رو تمیز میکنه.درگیری با رندی اورتن این مسئله رو براش پیش آورد.پانک رایان رو می بینه و میگه چرا اینطور شد.البته میگه کارت خوب بود و به نکسوس میگه من میخوام امشب همینطوری حریفام رو بزنم.پانک میگه یه برنامه برای همه چیز دارم و به اوتانگو میگه ایمان داشته باش.
بازی دوم
ایو تورس،تامینا و گیل کیم مقابل ملینا و بلا تویینز
هر شش دیـ.وا در رینگ حضور دارن و ناتالیا هم به عنوانم فسر حضور داره.بازی شروع میشه و کیم بازی رو با بلا ها شروع میکنه.بلاها با هم تگ میکنن و تیمی روی کیم کار میکنن.حالا ملینا تگ میکنه و حمله به کیم رو ادامه میده.کیم یه کلوسلاین به ملینا میزنه و با ایو تگ میکنه.ایو یه بیگ کیک و کلوسلاین میزنه.کاور از ایو 1.....2.. تامینا میاد و بلاها رو میزنه.ایو و ملینا با هم درگیر شدن و ایو با یه بیگ نک بریکر به قضیه پایان میده و کاور 1..2...3 .
برنده : ایو، تامینا و گیل کیم
در ادامه ما این بار یه کلیپ پخش میشه که ما یه کلبه و طوفان رو می بینیم.در باز میشه و مرد مرموز با چکمه ایستاده است ! در این تصویر هیچ قبری دیده نمیشه ! میریم به کامرشال .... در ادامه تصاویری از الیمینیشن چمبر می بینیم.
بازی سوم
جان موریسن مقابل میشل مک گیلیکاتی
موریسن به رینگ میاد و منتظر حریف میشه.میریم به تبلیغات و میشل هم میاد.زنگ بازی به صدا در میاد و بازی شروع میشه.اونها همدیگه رو قفل کردن.موریسن شروع به زدن میکنه.میشل یه کلوسلاین رو از دست میده ولی از پشت یه ضربه به موریسن میزنه.در کرنر میشل روی موریسن کار میکنه و حالا آیرش ویپ از میشل.یه البو از مک گیلیکاتی.حالا میشل شونه های موریسن رو به رینگ پست میکوبه.مک گیلیکاتی بازوهای موریسن رو میون پله های آهنی میزاره و بهش ضربه میزنه.اون سعی میکنه مصدومش کنه اما موریسن دستش رو جدا میکنه.
مک گیلیکاتی به رینگ میاد اما موریسن یه رایت هند و کیک میزنه.موریسن یه لگد تو فک مک گیلیکاتی میزنه و حالا میره برای استار شیپ پین و میزنه. کاور 1....2.....3 .
برنده : جان موریسن
بعد از مسابقه موریسن به استیج رسیده و خوشحالی میکنه و همین که برمیگرده پانک با یه اسپری تو صورت موریسن اسپری میزنه و میره.موریسن روی زمین میوفته و تیم پزشکی میاد ببینه چی شده.
از کامرشال برمیگردیم و د میز با الکس رایلی به رینگ اومدن.میز میگه کینگ رو تو خاطرش داشت در حالی که داشت هفته ی پیش مینی رامبل رو بازی میکرد.میز جری لاور رو به رینگ دعوت میکنه.میز در مورد کینگ صحبت میکنه و از بردش میگه.میگه که تو الیمینیشن چمبر قصد داره شکستش بده و ... میز میگه من قهرمان دبلیو دبلیو ای هستم.چیزی که هیچوقت کینگ نشده و نخواهد شد.سپس به هفته ی پیش اشاره میکنه که کینگ یه مشت به تد دیبیاسی زده بود.
کینگ میگه که نمیدونی چقدر من الان خوبم.کینگ میگه من الگوی کاریم رو از کسی تقلید نمیکنم و اورجینال هستم.جری میگه که هیچوقت قهرمان دبلیو دبلیو ای نشدم و تو رسلمنیا بازی نکردم.میگه هیچکس نمیدونه که چقدر برنامه داره تا به هدفش برسه.حالا کینگ شروع به زدن رایت هند میکنه و رایلی میاد ولی جری اون رو به بیرون پرت میکنه و دوباره شروع به زدن میکنه تا اینکه تد دیبیاسی میاد و به کینگ حمله میکنه.میز و دیبیاسی به کینگ حمله میکنن تا اینکه دنیل برایان میاد و کینگ رو حفظ میکنه.حالا یه ایمیل میاد و جی ام یه بازی تعیین کرده.میز و دیبیاسی باید مقابل برایان و کینگ قرار بگیرن.
بازی چهارم
جری لاور و برایان مقابل د میز و تد دیبیاسی
رایلی به کول پیوسته و بازی شروع میشه.تد و برایان بازی رو شروع کردن و تد بازی رو تو دست داره.برایان حالا بهتر کار میکنه و یه بیگ نی و چند کیک میزنه و کاور 1......2.حالا یه بیگ کیک در کرنر از برایان و دوباره کاور میکنه 1....2.....جری تگ میکنه و دبل تیم کار میکنن.جری حملاتش رو به تد ادامه میده.میز میاد تو رینگ که جری به اون هم حمله میکنه.حالا میز جری رو به سمت طنابها میکشه و حواس داور رو پرت میکنه و تد روی جری کار میکنه.میریم به کامرشال .... در ادامه چری یه دراپ کیک به تد میزنه و حالا دی دی تی.کاور از جری اما میز نمیزاره.میز و تد سعی میکنن تیمی کار کنن ولی برایان میاد و اجازه نمیده.حالار برایان یه دایو به میز بیرون رینگ میزنه و از اینور جری یه مشت به تد میزنه و کاور میکنه 1..2....3 .
برنده : جری لاور و برایان
بازی پنجم
شیمس مقابل اوتانگو
شیمس راهش رو میگیره تا به رینگ بیاد اما جاش جلوش رو میگیره و نظرش رو در مورد مارک هنری میخواد.شیمس میگه اون در مورد من چی گفته که متیوز میگه اون گفته جی ام باید من رو بجای شیمس تو چمبر میزاشت.شیمس میگه 13 ساله که هنری اینجاست و حتی به قهرمانی نزدیک هم نشده.احتمالا تو مسابقه خوردن کیک برنده میشه ! دیوید اوتانگو میاد و بازی با شیمس رو شروع میکنه. اما هنری بالاخره میاد و وارد رینگ میشه.
هنری بهتر از شیمس کار میکنه.حالا شیمس میره تا یه بایسیکل کیک به هنری بزنه اما از دست میده و هنری وورد استرانگست اسلم رو بهش میزنه و بعدش فریاد میزنه .اوتانگو کنار رینگ دیده میشه و میاد تو رینگ و دستش رو بالا میگیره.
بازی ششم
آلبرتو دل ریو مقابل سانتینو مارلا
سانیتنو میاد و حملات به دل ریو رو شروع میکنه.اون روی دل ریو کار میکنه و فریاد میزنه که من باید رویال رامبل رو می بردم.دل ریو به بازی برمیگرده و کنترل بازی رو تو دست میگیره.دل ریو سعی میکنه سانیتنو رو بیرون بندازه که موفق نیست و خودش بیرون پرت میشه.دل ریو برمیگرده و رو کمر سانتینو کار میکنه و حالا بیشتر رو بازوهای سانتینو کار میکنه.داور از سانتینو میپرسه که انصراف میدی که سانتینو میگه نه.در کرنر دل ریو میره بالای طنابها اما سانیتنو پرتش میکنه پایین و خودش رو برای زدن کبرا آماده میکنه.اما دل ریو موفق میشه که جا حالی بده و حالا آرم بریکر رو اجرا میکنه و سانیتنو تپ اوت میده.
برنده : آلبرتو دل ریو
در ادامه ویکی گررو بیرون میاد و میگه دوست پسرش زیگلر به بازی الیمینیشن چمبر اسمکدان اضافه شده چرا که او این جمعه اج را خواهد برد.حالا جان سینا میاد و ویکی رو متوقف میکنه و میگه تمومش کن،این توهین آمیز هست.جان سینا میگه اینجا اومدم تا از طرف آر تروف عذرخواهی کنم.اون اول شوء اسم گرین بای رو آورد در حالی که اینجا میلواکی هست !ویکی میگه اگه میخوای ادامه بدی من برم و سینا میگه نه برو و شروع به خوندن Go Pack Go و ویکی و زیگلر به رمپ رسیدن و میرن.
سینا میگه حالا دیگه اونا رفتن و شروع به صحبت در مورد نکسوس میکنه که به همه دارن حمله میکنن.میگه اونها قصد دارن تو بازی دخالت کنن و من جلوشون می ایستم.میگه من میخوام بلیط مین وانت رسلمنیا رو بگیرم و جلوی همشون می ایستم.
میـن اونـت
سی ام پانک مقابل جان سینا
در ادامه پانک هم به رینگ میاد و بازی شروع میشه.پانک کنترل بازی رو تو دست داره و در کرنر به سینا حمله میکنه.البو از پانک.پانک میخواد رانینگ نی بزنه اما سینا اون رو به کرنر پرت میکنه و حالا یه بولداگ میزنه.پانک سینا رو متوقف میکنه و حالا بیرون پرتش میکنه و می ایسته تا سینا بیاد بالا و یه کلوسلاین میزنه.پانک حملات رو ادامه میده و یه بولداگ و یه رانینگ نی میزنه.سپس میشینه و میخنده تا سینا بلند بشه ! حالا پانک میره برای جی تی اس ولی سینا نمیزاره و اون رو به کرنر پرت میکنه.سینا مشت میزنه و داور عقب میکیشش و میگه به من گوش کن.حالا سینا یه لو بلو به پانک میزنه.داور زنگ بازی رو به صدا در میاره.
برنده : سی ام پانک
حالا نکسوس به رینگ میان.رایان پانک رو چک میکنه و مک گیلیکاتی و اوتانگو یه گوشه ایستادن و سینا در رینگ هست.حالا جری لاور میز گزارشگری رو ترک میکنه و یه صندلی به سینا میده و خودش دو تا از اونها رو میزنه.نکسوس رینگ رو ترک میکنن و رایان و پانک به رمپ رسیدن و با سینا چشم تو چشم شدن .
شوء در همین لحظه به پایان رسید !
تا بعد ...