احساساتی تصمیم نگیرید.سعی کنید واقع گرا باشید.با ورود چه کسی سالن منفجر میشه؟
نمایش نسخه قابل چاپ
احساساتی تصمیم نگیرید.سعی کنید واقع گرا باشید.با ورود چه کسی سالن منفجر میشه؟
واقعا جا داره به آقای سینا تبریک بگیم با این همه طرفداری که تو ای سایت داره:76:
من که از بدو ورود تیکر طرفدارش بودم . بدون شک در چند سال اخیر خیلی به طرفداراش اضافه شده.
پس آندر تیکر کبیر
تقریبا همه استارا محبوبیت و مطرحیتی دارن که نمیشه با هم مقایسشون کرد.
ولی الان خدایی بدون احساسات بخواهم بگم ارتن و ادج و تیکر و هانتر اگه شما هفتگی ها رو ببینی منظورم رو متوجه میشی!
سینا رو نگفتم چون با اینکه فیس هستش ولی همیشه فریاد سینا سا...ک..س رو از همه بالای 18 در سالن میشنویم در صورتی که فیس هستش بنظر من استاری محبوبه که تعداد طرفداراش 100 برابر از تعداد مخالفاش بیشتر باشه!
دراک و استون رو نگفتم چون اگه کسی که 2 سال رستلینگ ببینه متوجه میشه که مقایسه این استارا با ارتن و ادج و هانتر و سینا و .....غلطه البته نمیگم استون یا راک بالاترند.
گلدبرگ هم که نمیدونم چرا هستش با اینکه مدت طولانی هستش رستل رو ترک کرده و احتمالا هم هیچ وقت دیگه تو رینگ رستلینگ wwe نمیبینیمش! بای
پستهای اضافه عدم تایید شد .
این برای بار چندم هست که شما قانون رو رعایت نمی کنید.
برای آخرین بار تذکر میدم لطفا قوانین بخش کج رو رعایت کنید ، وگرنه با ادامه ی این روند براتون مشکل درست میشه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فعلا .!