×- استینگ در مورد جف و ویکتوری رود میگوید ! -×
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
با سلام .. استینگ بالاخره بعد از یه مدت زیادی ، اولین مصاحبه خودش رو در مورد بازی 90 ثانیه ای با جف هاردی انجام داد ! همونطور که میدونید ، در ویکتوری رود استینگ و جف سر تایتل با هم بازی کردند اما به علت اینکه جف در وضع خوبی نبود بازی زودتر تموم شد و برنامه ها عوض شد !
" من عاشق جف هاردی هستم ... من اصلا دلم نمیخواد که بهش آسیب برسونم .. همونطور که میدونید ، اون هم مثل ما زندگی شخصی و مشکلات خودشو داره ... !! اونشب ( ویکتوری رود ) اون یه خورده به هم ریخت و من ناراحت شدم .. چون میخواستم به طرفدارا یه هیجان خفن بدم ! "
- بعد از مسابقه استینگ به پیش هاردی رفت :
" بعد از اینکه همه چی تموم شد ، من رفتم بک استیج تا مطمئن بشم حال جف خوبه یا نه .. اون خیلی خوب بود و داشت با طرفدارا حرف میزد و آدما دور و برش بودن ! اون داره روز به روز قوی تر میشه .. شنیدم که اون روزی 10 مایل با دوچرخه ش میره تا کوه و برمیگرده ( نظر شخصی : سیکتیر بابا ) ... "