× جملات قصار و بسیار زیبای " آقای خاص " × فوق ویژه فقط در IWe
سلام .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نیازی به توضیح نیست . فقط خواهشا همه ی جمله ها را بخوانید تا بفهمید چرا این فرد آقای خاص هست . حتما بخونید . بسم الله ...
×××××
جملات زیبای او در تیم چلسی :
- برای خروج من از باشگاه 2 راه وجود داره . یکی این که من تا سال 2010 در این تیم بمونم و وقتی قراردادم تموم شد از این تیم برم یکی هم اینکه من رو از تیم بیرون بندازن . نمیشه گفت کدوم راه اتفاق میفته اما من دنبال راه سومی هم هستم .
- من نمیگم که ما خیلی قوی هستم و حتی نمیگم که بهترین تیم جهان هستیم اما فکر کنم از الان به بعد باید به ما بیشتر احترام بزارید ( بعد از شکست دادن لیورپول با نتیجه 4-1 )
- الان همه ازا ینکه چلسی داره هی میبره هی میبره هی میبره گریه میکنن . فکر کنم اگه ما یک مساوی بگیریم در انگلیس تعطیل رسمی بشه !
- چی ؟ ما سرگرم کننده نیستیم ؟ برام مهم نیست مهم اینه که داریم همه رو میبریم .....
- ما الان در رده ی اول هستیم و خیلی خوب هستیم اما نه به خاطر تلاش های باشگاه و بالا دستی ها . بلکه به خاطر تلاش های بسیار زیاد من !!
- من خیلی خوشحال هستم که لباس های تیم داره خیلی خوب میفروشه . شاید بگی چه ربطی داره اما اگر ما بد بازی میکردیم انقدر لباسامون فروش نمیرفت . پس این نشون میده که خوب بازی میکنیم و طرفدار زیاد داریم .
- اگه رومن آبراموویچ توی تمرین ها به من کمک کنه مطمئمن باشید که تیم به رده آخر صعود میکنه . اگر هم ن مسئول کلی تیم بشم تیممون رو باید تو حراجی بفروشیم !
- این تازه اول کار هست . من خیلی بیشتر از این میخوام ( بعد از اولین قهرمانی خود در انگلیس )
- ما الان 8 بازی هست که بردیم . با 16 گل زده . پس این حرف که میگن ما دلقک هستیم چرت هست .
- من فکر کنم بقیه باید به ما فضا و آزادی بدن . شاید دلیل اینکه تیم های انگلیسی جدیدا برای قهرمانی به مشکل برخوردند همین برخورد باشه .
- تیم ما دفاعی نیست . بلکه تیم ما در دفاع عالی هست . اگر هم حمله نمیکنیم واس این است که یک حمله خوب نیاز به زمان داره و ما منتظر آن زمان میمونیم .
- بعد از این همه اتفاق در لیگ و در این سال ها الان تازه فهیمدم که من یک بازنده ی خیلی خوب هستم ( بعد از باختن قهرمانی به منچستر در لیگ جزیره )
- 2 سال پیش کسانی مثل لمپارد , تری و دروگبا کجا بودند ؟ اون ها اصلا در سطح جهان نبودند . اما الان اون ها کجان ؟
- برای من فرقی نداره چی میخواید بگید . هر چی میخواید بگید شوچنکو همچنان بازی خواهد کرد .
- بازیکن ها باید برای بازی خوب عاشق تیمشون باشند اما نباید عاشق من باشند !!
- کاروالیو فکر کنم مشکل داره و نمیتونه حرف ها رو خوب درک کنه و بفهمه . فکر کنم اون باید یه تست هوش بده !
- من نمفهمیم این چه کاری بود . اگر دروازبان تیم من در رختکن میمرد کی میخواست جواب بده ؟ این لیگ چیز های چرت زیاد داره . نمونش خودم که یه بار به تماشاگر ها گفتم خفه و همه اعتراض کردند . یا بازیکن منچستر سیتی که به مدت 20 ثانیه کونــــ.ـــش رو نشون داد . این ها همه چرت هستن اما این خیلی افتضاح بود . چرا باید دروازبان من 30 دقیقه در مزنی به اون حالت رها بشه ؟ ( در مورد ضربه لگر بازی کن حریف به سر پیتر چک و درمان طولانی او در داخل زمین )
- من دوست دارم بازی کنی مثل جرمی توی نیمکت باشه و دقایق اخر بیارمش تو . چون اون یک بازی کن جنگجو هست و بلده که چطوری باید بجنگه .
- وقتی من به اینجا اومدم بازی کن های چلسی هیچی نداشتن . اون ها تا کنون طعم قهرمانی لیگ رو نچشیده بودند . اون ها نمیدونستند که یک قهرمانی بزرگ چه حسی داره .
- من به موتو گفتم که تو همین الانم خیلی پولدار هستی و ا گر برگردی به رومانی تبدلی به یک شاه میشی . اما 5 سال بعد که از فوتبال بری هیچکس ازت یاد نمیکنه مه اینکه یه کار بزرگ بکنی . الان وقت اینه که یک کار مهم بکنی .
- به مدل موهام نگاه کنید . من اماده جنگ هستم .
- لطفا من رو متکبر صدا نکنید . اما من قهرمان اروپا هستم پس من " آقای خاص " هستم .
- من میخوام قوی ترین قهرمان لیگ جزیره بشم . حتی قوی تر از یک کوسه گرسنه .
- فکر کنم فرانک صبحانه به جای شیر آب جو یا بییر خورده باشه .
- یک عکس العمل بسیار یبا . از بازیکن هایی که فقط میرن تو رختکن بدم میاد ( زمانی که آرین روبن بعد از تعویض در حال رفتن به رختکن با لگد به در کوباند و ان را به نشان اعتراض شکست )
- من به آقای فرگوسن گفتم که تیم اون لیاقت داشت که با دست پر از زمین ا خراج بشه ( بعد از شکست دادن منچستر در زمین خودشان )
- من اگه میخواستم که کارم راحت باشه توی پروتو میمموندم . یک جام قهرمانی در کنارم و یک آسمون آبی . و یک خدا برای مردم که من بودم .
- اگر قرار باشه یک روز زندگی من رو بسازن به نظر من جورج کلونی بهترین فرد برای بازی در نقش من است . اون یک بازیگر عالی هست و زنم فکر میکنه اون خیلی مناسب این کار هست .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جملات زیبای او در اینتر میلان ::
- من الان روزی 5 ساعت ایتالیایی تمرین میکنم تا بتونم با بازیکن هایم ارتباط برقرار کنم . اما جالب اینجاست که هواداران , مطبوعات و رانیری که چندین سال در انگلیس بودند هنوز نمیتوانند به خوبی سلام کنند !
- ما باید دنبال رویاهامون باشیم . این درسته اما اینکه بخوای دنبال رویات باشی تنها یه طرف قضیه هست . طرف دیگه هم اینه که تو باید دنبال هدف باشی و این کاریه که ما الان داریم میکنیم .
- این دنیا همه چیز تو خودش داره . مهربونی , خشونت , خودخواهی و ... ما میخوایم موفق باشیم پس باید بگم که ما همهی این ها هستیم .
- تنها راهی که ما میتونستیم به میلان ببازیم این بود که تنها 6 بازیکن در زمین داشته باشیم !!!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جملات زیبای او در رئال مادرید :
- من خوزه مورینیو هستم و من تغییر نمیکنم . من با تمام اخلاقم وارد اسپانیا شدم .
- اگر من از بارسا متنفر هستم مشکل اوناست نه من . در ضمن کلمه ترس توی دنیای فوتبالی من جایی نداره .
- من آماده ی هر فشاری هستم . هر چی فشار بیشتر باشه من قوی تر میشم . تو پرتغال یه مثال هست که میگه هر چی کشتی بزرگ تر باشه کادرش هم قوی تر هست . من توی پورتو بودم در یک کشتی بزرگ بودم . اومدم چلسی یک کشتی بسیار بزرگ در انگلیس . سپس اینتر و یک کشتی بزرگ و زیبا در ایتالیا . الان در روال مادرید هستم بززگترین کشتی توی دنیا !
- جایگاه زنم چندم هست ؟ فکر کنم هشتم باشه ( بعد از انتخاب او به عنوان نهمین مرد موثر جهان )
- ببینید من یک مربی هستم نه هری پاتر . اون یه جادوگر بود و هرکاریم یخواست بکنه فرتی میکرد . اما من یک مربی هستم و اینجا یه دنیای عادی هست .
- من هروقت با بارسا بازی دارم توی تمرین با 10 نفر تمرین میکنم چون حتما یه اخراجی میدم . با چلسی باهاشون بازی کردم اخراجی دادم . با اینتر اخراجی دادم و الان با رئال هم همینطور است . پس من باید اماده باشم که با 10 بازی کن تمرین کنم !
×××××
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جملات زیبای او در مورد بقیه تیم ها و مربیان :
- بارسلونا یک باشگاه عالی است اما در 200 سال گذشته ان ها تنها یک جام اروپا گرفته اند . من تنها چند سال هست که شروع به این کار کردم و 1 بار قهرمان اروپا شدم !
- توی کاتالان شما تقلب و فیلم بازی کردن رو چطوری میگن ؟ ( بعد از تمارض لیونل مسی که باعث اخراج دل هورنو شد )
- بکهام فردی هست که من بهش هم به عنوان فوتبالیست هم به عنوان یک مرد بهش احترام میزارم . اون کاپیتان انگلیس هست و من هیچ وقت به او بی احترامی نمیکنم .
- روش بازی تیم ها را در مقابل آرسنال نگاه کنید . ان ها باور ندارند که میتونند ان ها را شکست بدهند . باور ندارند .
- من فکر میکنم اون خیلی فضول هست . توی دنیا دم هایی هستن که همیشه به دیگران نگاه میکنند و فضولی میکنند . من میگم اون توی خونه ی خود یه تلسکوپ داره و هر روز با اون فضولی مردم رو میکنه ( سخن او در مورد آرسن ونگر )
- شما اصلا نمیتونید من رو با فرانک ریکارد مقایسه کنید . اون هیچ افتخاری نداره ولی خونه ی من پر از افتخار است .
- من وقتی دیدم که فرانک ریکارد وارد اتاق داوران شد باورم نمیشد . واس همین وقتی توی نیمه دوم یک پنالتی برای بارسا گرفته شد اصلا تعجب نکردم .
- من خیلی سر الکس رو قبول دارم . ما بعد از بازی رفیتم و با هم نوشیدنی خوردیم . اون هم به من قول داد که در بازی برگشت که نزدکی تولد من هست یه مشــ.ـــروب پرتغالی اصل بهم بده .
- اگه اونا به من دست نزنند من هم بهشون دست نمیزنم . اما اگر دست اون ها به من بخوره با قدرت 100 برابر بیشتر جوابشون رو میدم ( صحبت او در مورد الکس فرگوسن و آرسن ونگر )
- 99 درصد از طرفداران لیورپول فکر میکنن که کارشون تموم است و رفتند فینال . اما همه ی اون ها در خواب و خیال هستند .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جملات زیبای او در مورد نگرانی برای تیم ::
- وقتی بر روی صدر جدول ایستادی نگران نیست . نگرانی برای تیم های دوم و سوم هست .
- شما هرگز نمیتونید من رو نگران کنید .
- برای من نگرانی پرنده آبی هست ( همه میخندند ) شما بخندید اما اینکه نسل اونا داره منقرض میشه من رو خیلی بیشتر از فوتبال نگران میکنه . من کاملا جدی هستم .
- من نباید نگران باشم بلکه اون شخصی که در آفریقا دنبال غذا برای خانوادش هست باید نگران باشد .
- من نگران خانواده هایی هستم که نمیتونن شکم بچه هاشون رو سیر کنن و ان ها را از دست میدهند .
- برای چه باید نگران فوتبال باشم ؟ فوتبال ربطی به زنده یا مردن من داره ؟
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سخنان زیبای او در مورد تکنیک فوتبال ::
- من سعی میکنم که تمام تلاشم رو برای فوتبال خوب بکنم . تمام تصورم رو قبل از بازی جمع میکنم و طبق اون تاکتیک رو پیاده میکنم .
- وقتی داری به یک تیم در سطح خودت بازی میکنی اینو بدون که تیم بهتر میبره
- تو میتونی برای موفقیت همه کار بکنی . میتونی ستاره بخری استادیوم بخری اما اگر برنده و قهرمان نشی همه ی این ها از بین میره .
- تنها چیزی که تو فوتبال میخوام اینه که تمام چیز ها رو کشف کنم و پست ها رو تقویت کنم .
- تنها چیزی که من نمیتونم کنترلل کنم طرفداران هستند .
- جو استادیوم خیلی عالی بود . فوق العاده بود . همه داد میزدند مورینیو خفه خون بگید و هزار تا فحش دیگه . عالی بود .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
××××××××××××××××××××××××× ××××××××××
خب این از این . سعی شد بهتین جمله ها جمع اوری شود . خوشحال میشم شما هم جملهی مورد علاقتون رو که از این مربی بزگ زده شده رو بیان کنید . اگر هم خودتون دارید بزارید . خودم چنتا دیگه دارم که فردا میزارم . پس فعلا مخلص همه ...