کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
مسترز در آخرین مصاحبش اعلام کرده که او اصلا از اینکه داروهایی که مصرف میکرده دوپینگ محسوب میشده خبر نداشته و تجویز دکتر بوده...او ادامه داد کمپانی با اعلام نام من به عنوان دوپینگی من رو خراب کرد و من رسما اعلام میکنم که خواهان جدایی هستم او گفت من اصلا اسماک دان رو دوست ندارم و متنفرم از اینجا ولی وینس به حرفم گوش نکرد او گفت سناریوی اخرج من از سال 2006 نوشته شده بود
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
بیچاره مستر داوود لیسته اون 10 نفره مشخص شده رو میتونی بزاری ببینیم ؟ ممنون
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
مسترز بازیکن دوم من بود.دیگه واقعا حالم ایز این وینس کثافت آشغال کله به هم میخوره
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
اگه بهش بها ميدادنند شكوفا مي شد !
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
حیف شد.
من اخر این وینس رو می کشم.
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
طفلک مسترز... دارن مسترزو میکنن بازیچه ی دست یه سری تازه به دوران رسیده مثل Chuck Palumbo... اگر بهش توجه میشد میتونست کولاک کنه. سال ۲۰۰۵ اون شان رو راحت میزد یا سال ۲۰۰۶ انگل و سینا رو میزد. تو چمبر ۲۰۰۶ داشت WWE Champion میشد. هیچکی حریف مستر لاک هاش نمیشد ولی الان هرکی از راه میرسه قفلشو میشکونه.:21:
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
چند روز پیش هم فوناکی قفلش شیکوند:4:
واقعا حق مسترز این نیست بیچاره 2 سال نیم اومده WWE یه کمربند نداشته در صورتی لیاقتش حدالقل کمربند تگ تیم یا بین قاره ای هست اما چه فایده که این مک من سگ این کارارو میکنه
RE: کریس مسترز خواهان جدایی(اختصاصی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط a_evolution
طفلک مسترز... دارن مسترزو میکنن بازیچه ی دست یه سری تازه به دوران رسیده مثل Chuck Palumbo... اگر بهش توجه میشد میتونست کولاک کنه. سال ۲۰۰۵ اون شان رو راحت میزد یا سال ۲۰۰۶ انگل و سینا رو میزد. تو چمبر ۲۰۰۶ داشت WWE Champion میشد. هیچکی حریف مستر لاک هاش نمیشد ولی الان هرکی از راه میرسه قفلشو میشکونه.:21:
آی گفتی!