..::l فرانک لمپارد: میخوام با جوان ها مبارزه کنم l::..
سلام .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× فرانک لمپارد ! ×
هافبک قدرتمند چلسی که این فصل را با مصدومیت دست و پنجه نرم میکرد , گفته است که میخواهد سر لباس تیم ملی با جوانان انگلیسی مبارزه کند و ثابت کند که بازیکن اول کاپلو در هافبک است .
××
او گفته که جوانانی مانند جک ویلشر و اسکات پارکر در زمان غیبت او بسیار عالی بودند و اکنون به عنوان یک رقیب اصلی برای کسب لباس تیم ملی به حساب میان . او همچنین گفت که خود او هم در اوایل حسی را داشته که جوانان امروزی دارند .
××
" زمانی که من جوون بودم و به تیم ملی اومدن به پل اسکولز و نیکی بات نگاه میکردم و میگفتم که من دنبال لباس شما هستم و اونو میخوام . الان هم مطمئمن هستم که جوانان تیم همین فکر رو در مورد من میکنند . این یه مبارزه برای من است . این مبارزه کاری میکنه که من همچنان توی صحنه باشم . "
××
" من میخوام که با این جوانان مبارزه کنم . من روی خوب فرمی هستم و میخوام که بهترین باشم و مطمئن هستم که کاپلو هم این تلاش ها رو میبینیه. "
××
" من اصلا نمیتونم به بازنشستگی از تیم ملی فکر کنم . وقتی که مصدوم بودم و بر روی صندلی چرخ دار بودم زمانی که بازی های ملی رو میدیدم خیلی ناراحت می شدم . اما الان برگشتم و روی فرم هم هستم و میخوام که دوباره بازی کنم . "
××
" الان من برنامه دارم که بازی کنم و از تمامی ثانیه ها لذت ببرم . از این که انتخاب هم نشم متنفرم پس تمام تلاشم رو میکنم که انتخاب کنم . "
×××××
مخلص همه ...