..:: حمله ی شدید روبین ون پرسی به باشگاه چلسی و بارسلونا ::..
سلام .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× روبین ون پرسی ! ×
روبین ون پرسی مهاجم هلندی تیم آرسنال دوباره در مورد باشگاه چلسی و بارسا صحبت کرد و اینبار به شدت به ان ها حمله کرد . او اظهار داشت که از تمارض های بیجای این 2 تیم متنفر هست و تحمل بازی در مقابل این 2 تیم را ندارد .
××
" بازیکنان تیم بارسا عادت دارند تا داور سوت میزند همگی بر سر داور میریزند و داور رو تحریک میکنن . من نمیدونم چرا در حالی که خودشون هم میدونند این کار غلط هست . خودشون تمارض میکنند و بعد خودشون هم به شدید ترین لحن به داور اعتراض میکنن . من از اینکه اونا برای یه کارت انقدر داور رو تحریک میکنن متنفر هستم . "
××
" هر کس اگر به بازی فوتبال علاقه داره و برای دیدن اون در استادیوم پول میده اصلا از این نوع بازی خوشش نمیاد . بازی ای که فقط به فکر حاشیه ها است و اصلا به اصل فوتبال توجه ای نمیشه. داور اومده که داوری کنه نه اینکه اعتراض و تحریک بشه . اگه داور بخواد اعتراض های بیجا بشنوه خب میره توی نانوایی نه در استادیوم !! جالب اینجاست که همیشه هم کسانی هستن که این نوع فوتبال را سالم میدانند و اعتراضی به آن نمیکنند. این روش فقط برای تیم بارسا نیست بلکه تمام بازیکنان اسپانیا اینگونه هستن. "
××
" بازیکنان چلسی هم بسیار در زمین کثیف بازی میکنند و فقط دنبال تمارض هستن . همیشه هم با داور دعوا میکنند و اون رو میترسونند . من نمیدونم چرا . همینجا هم بهشون میگم که خفه خون بگیرید ( F*uck Off ) و فقط فوتبال بازی کنید . کاری به حاشیه نداشته باشید "
××
کوچیکِ شما ..