شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
سلام بچه ها.
من امروز تو آزمون دانشگاه آزاد در رشته ی مهندسی معدن و اکتشافات قبول شدم.
برای همه ی شما دعا میکنم که همتون در آینده به دانشگاه راه پیدا کنید.
البته امسال آزمایشی هست و کنکور اصلی من سال دیگه هستش و هدفم هم پزشکی هست و دارم دو تا رشته رو با هم میخونم.
حالا بگید چی دوست دارید تا براتون به عنوان جایزه بذارم ؟
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
با عرض تبریک.
هدیه مزش به اینه که سورپرایز باشه...نه این که ما انتخاب کنیم...خودت یه چیز خوب بزار.
ممنون.
موفق باشی.
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
آره اقا تبریک میگم [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خواهر من هم قبول شده فیزیک [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
حالا خودت یه چیزی جور کن بده دیگه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
تبریک میگم:4:<br> [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
آقا تبریک میگم از کدوم سایت نتایج گرفتی من امروز هر چی رفتم توی سایت آزمون دات نت باز نمشود
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
عزیزم ازمون دات کام خیلی شلوغ بود اون موقع
الان خلوت تره برو حتمی میشه
یکی دیگه هم هست به نام mga.ir این خلوت تره [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
وصال جان درست گفتند .
شما میتونید نتایج رو به طور مستقیم از سایت www.azmoon.com دریافت کنید.
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
اینم زا شیرینی قبولی دانشگاه من:
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
اقا تبریک میگم مایه افتخار هستین.امیدوارم شاهد موفقیت های بعدی شما نیز باشم.
RE: شیرینی قبولی در دانشگاه (مهم)
آقا تبریک منم بپذیرید امیدوارم همیشه خوش و خرم سلامت زیر سایه ی پدر و مادرتون باشید......