چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
سلام رفقایه گلم
هامون جان یه چند تا ایراد در قالب جدید هست کهمن فقط واسه بهتر شدن انجمن گفتم
1-وقتی تولدی روی داده در قسمت پایین انجمن تولد رو نوشته اما وقتی زیره کاربران آنلانین و دیگر اطلاعات میریم بازم تولد رو گفته.
2-وقتی موضوعات تازه نمایش داده میشه و مثلا موضوع رو هامون نوشته وقتی از طریق بالا می خوایم بریم تو پروفایل شخص این عمل انجام نمیشه و بنر انجمن جایه موضوع تازه رو میگیره.
3-وقتی از شکلک های انجمن استفاده میکنیم وقتی مدل مورده نظر رو میزنیم صفحه بسته میشه.
4-وقتی می خوایم از میانبر استفاده کنیم تبلیغ کلیک راست روی قسمتی از میانبر قرار میگیره.
5-در قسمت لیست اعضا چیزی برای عوض کردن صفحه وجود نداره و فقط میتونیم جستجو کنیم یا صفحه اول رو ببینم.
6-بنر زیبایی که نیما جون درست کرده گویا از حد قالب بزرگتر است و کمی بالایه قالب رو زشت کرده.
7-وقتی تشکر رو میزنم اصلا عمل نمیکنه.
8-وقتی کاربری موضوعی رو نقل قول یا ویرایش کرده چیز هایی مانند
وسط جمله ها قرار میگیره.
9-وقتی کار بری نقله قول میکند اگر فردی که از اون نقل قول شده از شکلک استفاده کرده باشه در نقله قول لینک عکس قرار میگیره نه خود شکلک.
__________________________________________________ ____
هامون جون این ایراد هارو فقط واسه پیش رفت انجمن گفتم امیدوارم ناراحت نشی و بگی ما پول دادیم قالب ساختن بد این وصال میاد هی ایراد میگیره [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ممنون [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
نقل قول:
نوشته اصلی توسط cena
8-وقتی کاربری موضوعی رو نقل قول یا ویرایش کرده چیز هایی مانند <br>وسط جمله ها قرار میگیره.
این مشکل تو قسمت امضا هم هست...
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
دستت درد نکنه وصال جان به خاطر ایرادهایی گرفتی من خودم منتظر بودم ببینم مشکل داره انجمن یا نه
انشاالله مشکلات رو حل میکنیم
باز هم ممنون
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
به نظر من بهتره شکلک ها رو یکم بیشتر کنی.
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Eddie
به نظر من بهتره شکلک ها رو یکم بیشتر کنی.
آقا این همه شکلک دیگه بیشتر از این اصلا نیست
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
اگه این مشکلات حل شه دیگه هیچ انجمنی به گرد پای این انجمن نمی رسه.
RE: چند تا ایراد فقط به خاطر بهتر شدن انجمن
مرسی آقا هامون اگه درست شه