اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این س
جدیدترین لیست افراد در خطر اخراج به شرح زیر است .....
1-اج......خروج بدلیل مصدومیت
2-گرگوری هلمز.....خروج بدلیل مصدومیت
3-اوماگا....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
4-کندی....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
5-چارلی هاس....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
6-جان موریسون....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
7-ویلیام رگال.....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
8-فوناکی....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
9-چاوو گوئررو....مهلت 30 روزه برای تثبیت مکانش در کمپانی
10-کریس مسترز...به مدت 30 الی 60 روز تعلیق از حضور در بازیها
این افراد بازهم مشکوک به یکی از دلایل مانند....دوپینگ یا اعتیاد هستند......و یا در تستها رد شده اند.....از این بین امکان اخراج افرا مصدوم زیاد هست بخصوص گرگوری هلمز.....
© کپي رايت توسط : WWW.IRANWWE.NET:.
برداشت مطالب فقط با اجازه کتبي و ذکر منبع امکان پذير است .
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
خواهش میکنم ولی بنظرم حق اوماگا نیست
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
درسته امگا حقش نیست حتی کندی هم میتونه تو این لیست نبشاه
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
چی شد که باتیستا دیگه اسمش تو این لیست نیست؟
ممنون.
موفق باشین.
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dave Batista
چی شد که باتیستا دیگه اسمش تو این لیست نیست؟<br>ممنون.<br>موفق باشین.
سینا جان خوشحال باش چون تمام شبهه ها از روی باتیستا رفت ... باتیستا تو تستهای مجدد با رفع مصومیتش نمره عالی گرفته ....
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
عالی شد بازم این باتیستا رو باید ببنیم [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
ممنون
میگم WWE چرا جدیدا اینطوری شده همرو داره اخراج میکنه دیگه سوپراستاری نمیمونه که با این کارها یو فوناکی داشتیم که اونم اخراج کرد
RE: اوماگا و اج و رگال و موریسون و کندی در خطر اخراج(اختصاصی برای این
اقا داوود باتیستا رو زود تر می گفتی