یوونتوس در شوک :: شماره 10 افسانه ای این فصل خداحافظی میکند .....
سلام .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مدیر عامل باشگاه یوونتوس آندرآ آگنلی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که این فصل اخرین فصل حظور الساندرو دل پیرو در تیم یوونتوس هست و ابن بازیکن در آخر این فصل بازنشست میشود .
این کاپیتان افسانه ای امسال قراردادش را تا تابستان سال 2012 تمدید کرد و اکنون تصمیم گرفته که تابستان 2012 آخر کار او با فوتبال و خداحافظی و با غول تورین هست .
در طرفی دیگر نیز آگنلی اعلام کرده که بعد از پایان قرارداد کاپیتان این باشگاه دیگر به او پیشنهاد تمدید نمیدهد و با خداحافظی او موافقت میکند . او در این مورد گفته :
" یووه الان دوباره متولد و جدید شده . تنها چیزی هم که اون یووه قدیم و پرافتخار رو به این یووه نوپا و جدید وصل میکرد کسی نبود جزء کاپیتان الکس دل پیرو . اون این فصل میخواست که 1 فصل دیگر و در استادیوم جدید با ما باشد و اکنون تصمیم گرفته که از تیم ما جدا شود . این آخرین فصلی هست که او لباس مشکی , سفید یووه را میپوشد . "
البته هنوز خود الکس این خبر را تایید نکرده که آیا امسال سال اخرش هست یا نه ولی این احتمال که این فصل آخرین فصل الکس باشد بسیار بالاست .
این بازیکن در سال 1993 از تیم پادووا راهی یووه شد و از آن سال تا الان از مرز 650 بازی هم برای این تیم گذشته است .
×××
صحبت شخصی : واقعا الان حالم گرفته است .... من اولین بازیکنی که به عشقش حاظر بودم هر کاری کنم و هرکسی بهش بد بگه رو داغون کنم داره از فوتبال میره . یادم نمیره یه لباس ایتالیا داشتم که داده بودم ننم برام پشتش شماره 10 رو دوخته بود و نوشته بود الکس . با اون لباس برای خودم پادشاهی میکردم و اون لباس عشقم بود . اغراق نیست اگه بگم من فوتبال رو با دل پیرو به صورت حرفه ای شناختم . ایتالیایی رو که الان عشقم هست رو با دل پیرو شناختم ... هنوز یادم نرفته بازی ایتالیا آلمان وقتی الکس گل زد چنان دادی زدم که همه از جا پردیند یا تو بازی فینال وقتی پنالتی رو گل کرد چنان بالا پریدم که کلم داشت میخورد به سقف .... هنوز یادم نیست وقتی تو جام جهانی 2002 در دقایق آخر به مکزیک گل زد اشکم داشت در میومد .....دل پیرو یک افسانه بود . افسانه ای که باعث شد روبرتو باجو خارق العاده از یووه فراری بشه ..دل پیرو برای من بهترین فوتبالیست تاریخ هست . حتی بهتر از رونالدو و مسی ....