مصاحبه ی جدید راک در مورد علت بازگشت + علاقه ی بچه هاش به حضور در بیزینس
سلام
مصاحبه ی جدید راک در مورد علت بازگشت + علاقه ی بچه هاش به حضور در بیزینس
د راک هال آف فیمر پر طرفدار کمپانی که قرار هست که در رستلمنیا 28 هم در برابر جان سینا مسابقه ای رو داشته باشه به تازگی مصاحبه ای رو با یکی از سایت های خبری انجام داده که میتونید در پایین قسمت های جالب اون رو مشاهده کنید
آیا این درست هست که شما هنوز هم با کار رستلینگ درگیر هستید ؟
بله راستش من کاملا بی سر و صدا در حدود هشت سال پیش از کمپانی WWE جدا شدم اما همجنان در صدر توجهات هستم اما من میخوام که تنها برای یک شب و در آپریل یکبار دیگه کشتی بگیرم و هدفم هم از این کار رقم زدن بهترین مسابقه ی رستلینگ در طول تاریخ هست بنابراین من دارم به سختی تمرین میکنم برای من که پدربزرگم و پدرم رستلر بودند و یک ریشه ی کاملا رستلینگی دارم رستلینگ مثل یک عشق میمونه من بیزینس رو دوست دارم چیزی که به خاطرش چند تا از دندون هام رو از دست دادم من میخوام بار دیگه و برای 10 میلیون هوادار WWE کشتی بگیرم
به عنوان یک کشتی گیر نسل سوم بچه های خودت رو تشویق میکنی که به رستلینگ بیان یا اینکه اونها رو دلسرد میکنی ؟
سوال بسیار خوبی هست و من اغلب از خودم میپرسم که باید بچه هام رو به ورود به این حرفه تشویق کنم یا اینکه اونها رو دلسرد کنم چه بچه هام و چه هرکس دیگه ای رو درگیر شدن با دنیای رستلینگ زخم خوردن ، ورزش و سرگرمی جواب این سوال شخصیه و خیلی هم عمیق هستش چون اصل و نسب من کشتی گیر بودن و بنابراین من عشق زیادی رو برای بیزینس دارم و جواب این سوال خیلی سخت هستش اما من قبل از هرچیز توصیه ام به بچه هام اینه که اونها تحصیلات دانشگاهی رو به پایان برسونند و بعد از اون اگه به رستلینگ علاقه داشتند من چیزی رو از اونها دریغ نمیکنم اما اونها باید بدوند که موفقیت فقط و فقط در صورت کارکردن سخت به دست میآید
.................................................. ..