صحبت های جدید زک رایدر | خبری از ری میستریو و....
زک رایدر استار جوان دبلیو دبلیو ای طی مصاحبه جنجالی ایو و کین را عامل ناکامی های اخیر خود معرفی
کرد. وی در این مصاحبه گفت : " در اواخر 2011 و اوایل 2012 من در اوج بودم و داشتم پیشرفت میکردم اما
ایو و کین اون پیشرفت رو از من گرفتن. یا بهتره بگم که اونا کریر من رو نابود کردن.
اون روزها من به همه ثابت کردم که یک جوک نیستم و میتونم خیلی جدی در رینگ کار کنم و در پایان سال
هم تونستم یک تایتل مهم رو کسب کنم. " وی همچنین از تغییر کاراکترش در سالهای اخیر حرف زد و گفت
که در این سه سال اخیر و پس از جدایی از ادج خیلی تغییر کرده.
طبق اخبار منتشر شده ری میستریو های فلایر محبوب دبلیو دبلیو ای برای انجام کارهای اداری کمپانی
برای تور آسیایی اش راهی کشور فیلیپین شده. همچنین وی پس از فیلیپین راهی تایوان خواهد شد.
از همین رو ری در جدیدترین توئیتش گفت : " مرسی میزوری بخاطر حمایتهاتون در روز دوشنبه و سه
شنبه در شوهای راء و اسمکدان. من الان در راه مانیل و تایوان هستم. دوستتون دارم 619. "
پس از برگزاری هزارمین راء در روز دوشنبه اکنون طبق اخبار منتشر شده گفته شده است که دبلیو دبلیو ای
احتمالا هزارمین راء را در غالب یک دی وی دی ویژه عرضه خواهد کرد.
همچنین خیلی از افرادی که پروفایلشان در بخش آلومنی سایت کمپانی بود در این شو حضور نیافتند.
طبق گزارشات منتشر شده ظاهرا دبلیو دبلیو ای اعتقاد داشت که این افراد برای حضور در تلوزیون
آماده نیستند.