ویژه » ::.. پی نمایش پی پی وی هِل این سِل 2012 ..::
سلام . با پيش نمايش اختصاصي و كامل پي پي وي پيش رو يعني Hell In A Cell در خدمتتون هستم.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این پی پی وی در تاریخ 28 اکتبر ، یکشنبه شب برگزار خواهد شد .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
Randy Orton vs. Alberto Del Rio
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در هل این سل رندی اورتن به مصاف آلبرتو دلریو خواهد رفت ، رقابتی بین دو تا از زیرک ترین استار های WWE .
جرقه ی این درگیری در اسمکدان تاریخ 28 سپتامبر زده شد . روزی که آلبرتو دلریو به رندی اورتن در بک استیج حمله کرد تا خودش جای او در مسابقه نامبر 1 کنتنر مچ مقابل بیگ شو رو بگیره . هرچند رندی تونست خودش رو به مسابقه برسونه ، اما باخت و در آخر شوء هم به شدت توسط دلریو صدمه دید . دلریو وقتی اسمکدان ایرآف شد به رندی اورتن حمله کرد و اورو مصدوم کرد .
دلریو هفته های بعدی به تمسخر رندی اورتن ادامه داد و خودش رو A Pex Predator معرفی کرد ، این باعث خشم بیشتر رندی اورتنی شد که در تاریخ 12 اکتبر به اسمکدان برگشت و آلبرتو دلریو رو مورد حمله قرار داد ، هرچند دلریو موفق شد از دست رندی فرار کنه اما ریکاردو رادریگز بود که یک آر کی او روی انانسر تیبل از رندی دریافت کرد ، رندی خشم خودش رو کاملاً نشون داد و همه رو سـوپرایز کرد .
نتیجه ی دشمنی این دو ، یک مسابقه در هل این سل بود که در راء گذشته اعلام شد .
از آگوست 2010 که به کمپانی ورود پیدا کرد ، عمل کرد وی نشون داده که هرکاری برای پیروزی انجام میده . مثل مصدوم کردن ری میستریو و کریسچن ، بیرون انداختن جان سینا از هل این سل 2011 یا تلاش برای گرفتن قهرمانی سنگین وزن از شیموس با از کار انداختن بروگ کیک او .
هرچند او قطعاً یک فرد متکبر دیده میشه ، اما نمیشه انکار کرد که دلریو یک رقیب خیلی خطرناک هست . کسی که همین الان هم تونسته رندی اورتن رو در کراس آرمبریکر وحشتناکش وادار به تپ اوت کردن بکنه ! ( اسمکدان 24 آگوست . )
این نوع حریفی هست که 9 بار قهرمان جهان یعنی رندی اورتن ترجیح میده باهاش مواجه بشه . دِوایــپـر همیشه آماده هست تا حریفان خودش رو با تنها 3 کلمه ی کوچیک نابود کنه : RKO
کدوم از این دو جنگ جوی زیرک میتونن پیروز رقابت باشن ؟ باید تا 28 اکتبر صبر کرد و دید .
برنده احتمالی : آلبرتو دلریو 60% - رندی اورتن 40%
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
Intercontinental Champion Kofi Kingston vs. The Miz
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دِمـیـز قصد داره تا نور رو بر روی قهرمان جدید IC چمپیون یعنی کوفی کینگستون خاموش کنه . با درخواست ریمچش در 28 اکتبر و پی پی وی هل این سل , میز میخواد تا ناکامی های متوالیش مقابل کوفی از جمله باخت اینترکانتیننتال تایتل در اپیزود 17 اکتبر مین ایونت رو جبران کنه .
میز که اعتقاد داره کوفی کینگستون همیشه یک ســوپراستار درجه " ب " هست و هرگز به پتانسیلی که خودش داره نخواهد رسید . در برنامه ی Miz Tv نیز دمیز ادعا کرد که کوفی چیزی نیست جزء آدمی که فقط میگه بوم بوم , اما کوفی رو با این حرفها بیشتر خشمگین کرد و باعث شد که در طول 24 ساعت دو بار میز رو داغون کنه . و البته با ترابل این پردایس زیبایی که در راء به میز زد و اونرو به شدت مصدوم کرد ، کوفی عکس صحبت های میز رو نشون داد .
هرچند حالا دِمــیــز آماده تر شده و میتونه تا 28 اکتبر از ضربه ی ناگهانی کوفی ریکاوری کنه ، اما هنوز از ذهنش بیرون نرفته که چجوری در مین ایونت همون هفته ( دو روز بعد از راء ) هم تایتلش رو به کوفی باخت . مشخصاً در مقایسه 28 اکتبر و بازیشون در مین ایونت که تنها 48 ساعت از اون کیک پرقدرت کوفی گذشته بود ، میز برای ریکاوری فرصت بیشتری داره و احتمالاً تا اون موقع به شرایط 100% خودش نزدیک تر میشه .
به علاوه اینکه , باخت های پی در پی میز به کوفی ، اونرو وادار به داشتن گیم پلن خاصی در شب 28 اکتبر خواهد کرد ؟ شاید با هوش بالاتر پا به میدان بزاره ، با درک بالاتر ، با تشکر از تجربه ای که اخیراً مقابل کوفی به دست اورده ؟!
در سمت دیگه قهرمان جدید ، اولین تایتل دیفنسخودش رو در پی پی وی خواهد داشت . بعد از ماه ها قهرمان تگ تیم بودن با آرتروث ، کوفی حالا توجهش رو بر روی مسابقات سینگل گزاشته . البته او اولین بار نیست کهدر بخش تک نفره تلاش میکنه ، و چیزی نیست که بخواد خودش رو درش ثابت کنه ،او قبلاً هم قهرمان این عنوان بوده . و تجربه ی کافی رو برای دفاع از تایتلش داره .
با وجود تجربه ی کوفی کینگستون در داشت این تایتل ، وجود میز که به شدت دنبال پس گرفتن عنوانش هست باید دید که یکشنبه شب در هل این سل چه اتفاقی میفته ؟!
برنده احتمالی : کوفی کینگستون 80% - دِمــیــز 20%
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
WWE Tag Team Champions Team Hell No vs. Team Rhodes Scholars
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
با برد تعیین کننده در راء مقابل ری میستریو و سین کارا , تیم رودز اسکالرز فرصت نامبر 1 کنتندر شدن برای تایتل تگ تیم کین و دنیل براین به دست اوردن . حالا کار اونها در بخش تگ تیم آغاز شده . آیا دو استار متکبر کمپانی یعنی دمین سنداو و کودی رودز میتونن بر کین و براین پیروز بشن و آتلانتا رو با تایتل ترک کنن ؟
در یک سمت داردنده های تایتل هستن که بیشتر مواقع با هم درگیری دارن و تا به الان نتونستن به خوبی با یکدیگر کنار بیان ، اما در سمت دیگه کودی رودز و دمین سنداو هستن که از آغاز رابطه شون در اواخر تابستان به سرعت باهم دوست شدند. با وجود اینکه هردو در رقابت های سینگل استارهای خودبین و متکبری بودند .
در اسمکدان 21 سپتامبر بود که درگیری این دو گروه به اوج خود رسید ، در اول اعضای تیم ها به صورت تکی مقابل هم قرار گرفتن که به خاطر درگیری های تیم هـِـل نـو ، کودی و سنداو موفق شدن که بازی هاشون رو ببرن . اما در پایان شوء بود که کین و دنیل براین با هم متحد شدن و در یک بازی تگ تیم تیم حریف رو نابود کردند و بعد از بازی هم با صندلی به این دو حمله ور شدند . حالا تیم رودز اسکالرز امیدوار هست که رابطه ی کین و دنیل براین تا قبل از 28 اکتبر بدتر از این هم بشه تا اونا کار آسون تری داشته باشن .
با قضاوت اتفاقات اخیر رخ داده بین کین و براین ، میشه گفت که احتمال اینکه رویای دمین سنداو و کودی رودز به حقیقت تبدیل بشه زیاد هست . تیم هل نو هنوز نتونسته با هم کنار بیاد ، و همیشه با YES/NO کردن و بحث و مشاجره در پایان هر بازیشون به کار خود ادامه میدن . همچنین باید گفت که در راء 22 اکتبر تیم رودز اسکالرز , بعد از باخت براین به زیگلر و باخت کین به بیگ شو به اونها حمله کردند .
تیم رودز اسکالرز تا همینجا هم نشون داد که حریفان خطرناکی برای قهرمانان تگ تیم هستن ، اونا در مرحله اول تورنمنت از سد برادران اوسو گزشتن ، مرحله ی بعدی سانتینو مارلا و زک رایدر رو در مین ایونت شکست دادن و در فینال هم بر تیم ری مسیتریو سین کارا غلبه کردند .
همچین تیمی قطعاً حریف آسونی برای هل نو نیست ، اما کین و براین هم نشون دادن با وجود مشکلاتی که باهم دارن ، میتونن بر قدرت فردی خودشون برای پیروزی حساب باز کنن .
باید دید در هل این سل تیم کین و براین میتونن با هم متحد بشن ؟ یا تیم رودز اسکالرز هست که با استفاده از این برتری که در کار تیمی دارن قهرمانی جدید تگ تیم میشن .
برنده احتمالی : تیم رودز اسکالرز 50% - تیم هـِـل نـو 50%
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
World Heavyweight Champion Sheamus vs. Big Show
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در هل این سل شیموس باید مقابل بزرگترین چلنج خودش در طی 7 ماه قهرمانیش قرار بگیره ، او باید با بیگ شو مبارزه کنه .
بیگ شو این شات رو با پیروزی مقابل رندی اورتن به دست اورد ( که رندی قبلش توسط دلریو در بک استیج مورد حمله قرار گرفت ) . حالا بیگ شو بر سر تایتلی میجنگه که در دسامبر سال گذشته پیروز اون شد ولی تنها در 45 ثانیه اونرو از دست داد !
بیگ شو و شیموس در راء 1 اکتبر مناظره ای نیز باهم داشتند که در مورد مسائل مختلف صحبت کردند ، به سوالات هواداران در تــویـتر و تات پاسخ دادن . اما مهم ترین بحث مناظره در مورد فینیشر این دو بود , چه کسی فینیشر قوی تری داره ؟ کدوم فینیشر میتونه کلید برتری یکی از این استارها در هل این سل باشه ؟ بروگ کیک یا W.M.D ...
البته این مناظره بی نتیجه موند ، جایی که در آخر کار دو نفر با هم فیس تو فیس شدند ولی بیگ شو ترجیح داد رینگ رو ترک کنه ، در پایان هم بدون نتیجه گیری و صحبت خاصی این مناظره تمام شد .
این دو تا قبلاً هیچ گاه در مسابقه ی تکی مقابل هم قرار نگرفتن ، و همین حساسیت کار را بالا میبرد ، هواداران منتظر هستند تا درگیری و شاخ به شاخ شدن دو استار ســوپــرهویویت کمپانی رو ببینند . همچنین هردو استاری که قدرت ناک اوت کردن رو دارن . شیموس با حرکت پا و بروگ کیک خودش میتونه حریفش رو داغون کنه ، و بیگ شو هم تمام قدرت خودش رو با یک مشت در صورت حریف خالی میکنه . آیا یکی از این حرکت ها قدرت بیشتری دارن ؟ هرچند این موضوع تا حدی در اسمکدان مشخص شد با مسابقه ای که بوکرتی راه انداخت ، و نشون داده شد که ناک اوت پانچ شو از قدرت بیشتری برخورداره , اما به صورت قطعی نمیشه گفت که به این دلیل بیگ شو برنده هل این سل هست .
بیگ شو بار سنگینی بر روی دوش خودش داره ، او در پی پی وی تی ال سی سال مارک هنری رو شکست داد اما به لطف دنیل براین که کیف مانی این د بنکش رو بر روی شو کش کرد ، قهرمانی او یک دقیقه هم طول نکشید . همین موضوع باعث ضایع شدن بیگ شو مقابل شیموس شد , چرا که شیموس همون دنیل براین رو در رسلمنیا در کمتر از 18 ثانیه شکست داد !
البته بیگ شو هم بارها اعلام کرده که تنها کسی هست در راستر که توانایی بردن و شکست دادن شیموس رو داره . و یجورایی این موضوع رو با بدل کردن بروگ کیک ناگهانی شیموس در راء ثابت کرد . شو تنها استاری بوده که به این راحتی بروگ کیک شیموس رو مهار کرد .
آیا شیموس باید به فکر حرکات دیگری برای شکست شو باشه ؟ مثل سابمیشن خودش یعنی Cloverleaf یا وایت نویز ؟ هرچند که اجرای وایت نویز هم بر روی یک جاینت کار آسونی نیست .
اما مهمترین موضوع بالای تمام این صحبت ها مستر مانی این دِ بنک هست ! دالف زیگلری که تضمین کرده کیفش رو در هل این سل کش میکنه و قهرمان سنگین وزن دنیا میشه . آیا زیگلر میتونه به گارانتی خودش خوب عمل کنه ؟
برای دیدن این که چه اتفاقی میفته مجبور هستمی تا یکشنبه شب صبر کنیم .
برنده احتمالی : شیموس 50% - بیگ شو 50% ( احتمال بیشتر کش کردن کیف توسط دالف زیگلر هست .)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
WWE Champion CM Punk vs. Ryback
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سی ام پانک فرصت های بسیار زیادی برای به دست اوردن احترام مردم در هل این سل داره . در جایی که او باید در برابر رایبک بدون شکست در تاریخ 28 اکتبر قرار بگیره .
در 15 اکتبر راء , که با حضور وینس مکمن و پاول هیمن همراه بود ، جان سینا خودش رو از مسابقه دادن بر سر تایتل کنار کشید و رایبک رو گزینه ی خوبی برای نابود کردن سی ام پانک دونست . رایبک هم در همون شب سی ام پانک رو به میز قرارداد کوبید و شل شاک رو بر روی او اجرا کرد . رایبک از همون شب خط نشون رو برای حریفش در هل این سل کشید .
حالا , تمامی WWE Univers چشم انتظار 28 اکتبر هستن . در این تاریخ مسلط ترین قهرمان دبلیو دبلیو چمپیون طی سالهای اخیر مقابل خشمگین ترین استار فعلی WWE قرا میگیره .
رایبک اخیراً مسابقات جدی تری رو نسبت به قبل داشته و در اونها هم موفق بوده ، او تونست دِمــیــز ، پریمو و اپیکو و تنسای قدرتمند رو به راحتی شکست بده .
همچنین رایبک دوبار قبل از مشخص شدن نامبر 1 کنتندر بودنش ، جلوی پانک درومد . یک بار از جیم راس مقابل پانک حمایت کرد و یک بار هم در راء 8 اکتبر وینس مکمن رو از دست سی ام پانک نجات داد .
اما آیا قدرت ویرانگری رایبک برای اولین تایتل شات رسمی در کریرش کافی میباشد , که اون هم در برابر یکی از موفق ترین قهرمان های تاریخ WWE هست , یعنی سی ام پانک ؟! آیا اولین مسابقه بر سر تایتل رایبک ، سخت ترین تست کریر او نیز خواهد شد ؟
یا آیا The Second City Saint بازهم با تدبیر های ویژه و خاص خودش و البته پاول هیمن میتونه با یک استراتژی خوب از سلول هل این سل فرار کنه ؟ آیا ما 344 روز قهرمانی سی ام پانک رو خواهیم دید ؟
در هل این سل که به صورت لایو در پی پی وی پخش میشه ، ساعت 8:30 شب WWE Univers متوجه این موضوع خواهد شد .
برنده احتمالی : سی ام پانک 70% - رایبک 30%
( اگر مسابقه ای تا شنبه اضافه شد ، تاپیک آپدیت میشه . )