wwe برای بار چندم قصد داره که از سوپراستارش تست ماریجونا بگیره...اخرین باری که wwe اینن کارو کرد چند نفر اخراج شدن.......این دفعه یکی از کسانی که احتمال میره از این مواد استفاده میکنه cm punk اما ممکم هست همه چیز در حد شایعه باشد
نمایش نسخه قابل چاپ
wwe برای بار چندم قصد داره که از سوپراستارش تست ماریجونا بگیره...اخرین باری که wwe اینن کارو کرد چند نفر اخراج شدن.......این دفعه یکی از کسانی که احتمال میره از این مواد استفاده میکنه cm punk اما ممکم هست همه چیز در حد شایعه باشد
ممنون..
منم فكر ميكنم شايعه باشه ..
دستت درد نکنه علیرضا بابت خبر.
منم فکر کنم شایعه باشه مریض نیست که هی سوپراستاراشو اخراج کنه.
فکر کنم wwe از خبرنگاراشم تست بگیره
اونوقت بد بخت میشم D: