نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
در وبسایت رسمی wwe در صفحه ی اول یک نظر سنجی بود و موضوع اون هم این بود که ایا Hornswoggle میتونه قهرمان رویال رامبل بشه یا نه که حدود 60 درصد گفتند که وی میتونه قهرمان بشه و تنها 30 در صد مخالف قهرمانی وی بودند این نشون میده که این کوتوله چجوری محبوب شده..
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
خداییش شک دارم این امسال نشه با این حمایتی که مک من داره ازش میکنه !
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
من که تا حالا 6 بار رای دادم که نمی شه:4:
ممنون.
موفق باشین.
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
مردمم خوششون اومده از این کوتوله...خدایی هم با مزست ولی نه اینکه قهرمان رویال رامبل بشه
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
حتما ميخوان كمربند هم بهش بندازن
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
شما هم چه فکرهایی میکنید مگه میشه هورنسووگل برنده ی رویال رامبل بشه ؟
ولی احتمال میدم چند نفر رو بندازه بیرون
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
فرض كنيد برنده رويال بشه بعد بره كمربند سنگين وزن رو از Edge بگيره :11::11::11:
RE: نتایچ یک نظر سنجی بسیار عجیب (Hunter News)
هرکسی به شک هست که این نصفه آدم آخر و عاقبتش چی میشه
ولی شک ندارم که این نصفه آدم توی رسترمنیا یه نقش های مهمی داره اینو شک ندارم