بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
سلام
تایپیکی قبلا داده بودم که یک سوپراستار خیلی معروف با WWE قرارداد امضا کرده و حالا اسم اون فرد مشخص شده و اون بیگ شو است او بعد از اینکه کشتی رو ترک کرد در حدود یک سال به ورزش بوکس رو آورد وی زمانی که در حال تمرین ورزش بوکس بود وزن خودش رو به 440 پوند رسانده بود
خبری خیلی خوبی است و میتونه خیلی جذاب کنه WWE رو دوباره
فعلا بای
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
ممنون از خبرت.خيلي خوشحال شدم.
دلم واسه Bigshow تنگ شده بود
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
ممنون از خبر...درسته که میخواد برگرده ولی هیچ جایی ذکر نشده که به دبلیو ای برمیگرده.گفته شده که به یکی از کمپانی ها برمیگرده
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
فکر نکنم مشکلی با مک من داشته باشه پس میشه امیدوار بود که بیاد WWE از TNA هم نیشمه غافل شد چون اونم سوپراستارهای WWE رو خوب میخره و جذب میکنه
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
آره خوب شد که برگشت....
راستی قدش از گریت خلی بلند تره یا کوتاهتر؟
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
خوب شد برگشت.خداکنه tna نره.
محسن جون فکر کنم بلند تره.
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
ممنون از خبر...درسته که میخواد برگرده ولی هیچ جایی ذکر نشده که به دبلیو ای برمیگرده.گفته شده که به یکی از کمپانی ها برمیگرده
نه عزیز با WWE قرارداد امضا کرده
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
با wwe امضا کرده؟؟؟ببخشید.هنوز هیچی معلوم نیست.چجوری امضا کرده؟؟؟میشه متن انگلیسی این خبر قرار داد با کمپانیwwe رو بزاری؟؟
RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
با wwe امضا کرده؟؟؟ببخشید.هنوز هیچی معلوم نیست.چجوری امضا کرده؟؟؟میشه متن انگلیسی این خبر قرار داد با کمپانیwwe رو بزاری؟؟
1 _ من برای شما متنی نمیزارم
2 _ لازم نیست بری تو 4 تا انجمن عقب مانده بری بخونی که هنوز قراردادی امضا نکرده است