سلام
بیگ شو و Chris Harris که به تازگی با WWE قرداد امضا کرده اند تمرینات خود رو به طور اختصاصی و جدی قبل از ورود به WWE شروع کرده اند
IWNG
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
بیگ شو و Chris Harris که به تازگی با WWE قرداد امضا کرده اند تمرینات خود رو به طور اختصاصی و جدی قبل از ورود به WWE شروع کرده اند
IWNG
ممنون ولی فکر نکنم تا رسلمنیا برگرده .
ممنون حامد جون خیلی وقت هست داره تمرین میکنه احتمالا میخواد اینقدر وزن کم نه که بشه اسکوتی تو هاتی:4:
ایشالا زود تر برگرده
از نظر من با وردود این دو سوپراستار WWE واقعا جذاب تر میشه
منم با word life عزیز موافقم
خدا کنه هر چه زود تر برگرده.
دستت درد نکنه حامد جان.