خاطرات شما از انجمنهای کشتی کج
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بــــــــــــــــــــــه نــــــــــــــــــــام خـــــــــــــــــــــــد ا
از زمانی که وبلاگ ها و سایت ها و فروم ها و فن سایت های رسلینگ تو ایران شروع به کار کردن چندین سال میگذره
پیشرفت های الان تو این زمینه رو مـــدیون زحمتهای تک تک کسایی هستیم که تو این را قدم برداشتند و تلاش کردند
فروم ها و وب سایت های خوب یا بد ، حرفه ای یا غیر حرفه ای اُفت کردند و اُفت کردند و خوابیدند و به خواب ابدی رفتند !
فروم هایی که تو اون روز ها هرکسی که تو سرچ پیداشون میکرد خوشحال میشد از این که میتونه تو یک سایت فارسی
مطالب کشتی کچ رو بخونه و راجبشون نظر بده.
اسم های زیادی هست از سایت قدیم ، از ادم های قدیم که دیگه ارزومون شده فقط یوزشون رو تو لیست انلاین ها ببینیم
اسم هایی که شاید به گوش خیلی ها از افراد فعلی انجمن نخورده باشه یا فقط چیزی راجبش شنیده باشن
iRan Wwe
Wwe iRan
Wwe.iR
Wwe4u
WweRjb
و ...
هر کدوام زمانی اومدند و اسمی در کردند و بعد از مدتی از بین رفتند .
امــــا با افتخار میگیم که با کمک همه بچه ها iRan Wwe هنوز پا برجاست
این تاپیک رو زدم تا از قدیمی های رسلینگ ایران ( از آقا جمال و .. ) بیان و خاطرات خودشون رو بیان کنند
الان دیگه
یک عکس ،
یک نقل قول ،
یک خاطره دل خیلی ها رو به اون موقع برمیگردونه و شاد میشن.
با هرکسی از قدیم ها در ارتباط هستین بگین iWE ازتون دعوت میکنه که بیایید و افتخار بدید بهمون
تاپیک رو در اختیار تــــــمــــــام دوستان قرار میدم ، از هر انجمنی با هر سمتی
مــخـــلـــص هـــمـــتـــون
عـــــرفـــــان
:heart_mini:
فعلا ...