ــ×ــ بـررسـی بـرتریـن صحـنه ها و اتفاقـات شـو راو 4 مـی ــ×ــ
بــِه نـــامــِ خـــداونــد
- - -
بدون هیچ شک و تردیدی شو دیروز راو یکی از بهترین شو های هفتگی امسال در دبلیو دبلیو ای بود و قطعا هم تا پایان سال چنین شویی در ذهن همگان باقی
می ماند.
شو دوشنبه شب راو در شهر معروف مونترال کشور کانادا که اتفاقات بزرگ رسـلینگی در آن رخ داده است برگزار شد و ما شاهد مسابقات عالی و خوبی بودیم که با
همراهی چندین اتفاق جالب ، سوپـ رایز ها و دبیـوت یک شو کامل و مورد قبول تماشاگران را دیدیم که تاثیر بسیار زیادی هم در پی پر ویو پـی بک داشت.
اکنون نیز همانطور که نام تاپیک متوجه شده اید می خواهیم در مورد برخی از بهترین صحنه ها و اتفاقات این شو بپردازیم که در خوب بودن آن نقش بسزایی داشتند.
- - -
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ـــ The Big Victory ـــ
در اولیـن مسابقه این شو راو گروه د نیـو دی که جدیدا موفق شدند به قهـرمانی کمربند های تگ تیم برسند و روند رو به رشد و موفقیت خود را پیش گرفتند در یک
مسابقه بزرگ و سخت به مصاف رنـدی اورتـن و رومـن ریـنز رفتند که آنها هم جزء آماده ترین و بهترین های این روز های کمپانی می باشند.
این مسابقه به صورت سه به دو یا موصوم به هندیـکپ مچ انجام شد که در ابتدا به نظر نمی رسید آنچنان مشکلی ریـنز و اورتن در برابر بیگ ای ، وودز و کینگستن داشته باشند اما رفته رفته مسابقه طولانی شد و کار برای هر دو تیم هم سخت شد و گروه د نیو دی هم خوب و عالی کار کردند و علی رقم اینکه از حریفان خود بسیار کوچکتر بودند ولی
توانستند با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که داشتند بر دو میـن اونتر پی پر ویو پـی بک که خیلی هم در این مسابقه خوب کار نکردند غلبه کنند. این واقعا یک پـیروزی بزرگ بود که خیلی از هواداران را شوکه کرد و اکثرا هم از آن لذت بردند که در همان ابتدای یک شور و هیجان خاصی به این شو دادند.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ـــ Bret Hart Return ـــ
مگر می شود که شویی از دبلیو دبلیو ای در کشور کانادا به خصوص شهر مونترال انجام شود و بـرت " هیـتمن " هارت در آن حاضر نباشد ؟ قاعدتا جواب خیر است اما کمتر کسی فکرش را می کرد که بـرت هارت در این شو حاضر شود.
قطعا دوستاران رسـلینگ قدیم با این سـگمنت به قول معروف حال کردند و از دیدن این استار قدیمی که جزء بهترین های تاریخ هست بهرمند شدند.
برای افراد زیادی هم قطعا ماجرای اسـکروجاب مونترال تداعی شد که بـرت هارت نقش بزرگ در آن داشت. هـارت نیز با شور و تشویق زیاد وارد رینگ شد و شروع به
صحبت ها و تعریف کردن از این شهر کرد تا اینکه جـان سـینا یکی از بهترین دوستانش وارد شد. این بازگشت بـرت هارت به رینگ و دیدن دوباره او واقعا خوب و به جا بود و کمک خوبی در اواسط به این شو کرد.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ـــ Awesome Debut of Sami ـــ
اما در ادامه پـرومـو برت هارت و جان سینا ، دوباره سـینا خود را اوپن چلنج برای قهـرمانی کمربند ایالات متحـده اعلام کرد و همه منتظر یک حریف معمولی دیگر بودند که ناگهـان تم سانگ یکی از فوق ستاره های این روز های نه تنها دبلیو دبلیو ای بلکه کل رسـلینگ یعنی " سـمی زیـن " به صدا در آمد و
تقریبا همه در سالن غرق در شادی شدند و شاهد یک کانادایی دیگر بودند که به رینگ آمد و خود را چلنجر جان سینا اعلام کرد و سـمی زین تقریبا دبیـوت خود را در میـن راستر انجام داد آن هم در کشور خودش. مسابقه او با جان سینا شروع شد و بسیار هم زیبا از آب در آمد و با وجود زمان ده دقیقه ای که به این مسابقه اختصاص داده شد که تایم کمی هم می باشد اما زیـن و سـینا به خوبی کار کردند و همه را سرگرم کردند.
در پایان نیز جـان سـینا با استفاده از تجربه خود موفق به پیـروزی در این مسابقه شد اما خبر بسیار بد این است که سـمی زین در حین مسابقه دچار مصدومیت بد و شدیدی شد که در کریر او مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود و بدون شک این مسابقه و دبیوت سـمی زین جزء بهترین صحنه های این شو راو بوده است.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ـــ Ambrose's Night ـــ
اکنون می رسیم به آخرین مورد این مقاله که مختص به استار محبوب و پرطرفدار دیـن امبـروز غیر قابل پیش بینی. در ادامه مشکلات و اختلافاتی که بین اعضای مقامات به خصوص کیـن و سـت رولیـنز وجود داشت ، دیـن امبروز از فرصت طلبی خود استفاده کرد و مسابقه ای
با برادر سابق خود یعنی قهـرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان به دست آورد که اگر برنده آن می شد به میـن اونت پی پر ویو پـی بک و مسابقه قهرمانی اضاف می گردید. واقعا زمانی که مشخص شد
این دو استار به مصاف هم می روند غوغایی در سالن به وجود آمد و با شروع مسابقه هم این هیجان زیاد و زیادتر شد. جالب است که دیـن امبروز و سـت رولیـنز از جمله استار های نسل جدید هستند که شاید اگر مسابقات زیادی با هم بدهند
باز هم عالی و زیبا می شود و اصلا کسل کننده نخواهد بود و این بار هم در یکی دیگر از مسابقات سینگل بین این دو رقابتی فوق العاده و دیدنی را شاهد بودیم که به جرات می توان گفت جزء برترین مسابقات سال 2015 در دبلیو دبلیو ای است و بهترین در شو های هفتگی ! سرانجام هم دیـن امبروز با رول غافلگیر کننده ای که داشت پیروز و جواز حضور در مسابقه قهـرمانی را پیدا کرد.
اما این پایان شب خوب این استار خشن نبود و او در آخر شو هم در مسابقه رومـن ریـنز و رنـدی اورتـن حاضر شد و درس خوبی به این دو استار و گروه مقامات داد و باری دیگر ثابت کرد که در مسابقاتش نه به دوستان ، نه به افراد فیس و نه هیل رحم نمی کند و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
ــ نظر شما در مورد صحنه های چیست ؟
ــ شما این شو راو را در چه سطحی دیدید ؟
امیــدوارم لــذت بــرد ــه باشیــد | بـا تشــکر