تعطیلات عید نوروز به کجا سفر میکنید
سلام به همه دوستان خوب راستی شما کاربر سایت تعطیلات عید نوروز به کجا سفر میکنی؟
با تورهای مسافرتی میری یا با ماشین خودت؟
نمایش نسخه قابل چاپ
تعطیلات عید نوروز به کجا سفر میکنید
سلام به همه دوستان خوب راستی شما کاربر سایت تعطیلات عید نوروز به کجا سفر میکنی؟
با تورهای مسافرتی میری یا با ماشین خودت؟
ما میریم K.S.A :4:
کرمانشاه زادگاه وطنی خودم :4:
ما ميشين خونه تيويزيون ميبينيم.
ما هم که احتمالا با داش عرفان میپلکیم یه جوری با هم میگزرونیمنقل قول:
نوشته اصلی توسط R 619 M
هنوز معلوم نيست! شايد بريم خونه همسايمون !:4:
ما که کلی مهمون از دیار مشهد داریم.....یه فکری....همه بیاین خراب شین دیار ما....!!!!
ول گردی:4:
- من احتمال داره برم دوبي به مدت 5 روز.....
بعدشم كه برگشتيم از تبريز مي خوان 30 يا 40 نفري بريزن خونه ما!!!!!! :4:
اگه برم دوبي حتماً يه سر به ممد مي زنم...
الافی....