کمک کنید...از یاد بردن پسوورد
سلام به همگی...
آقا من کامم دو ماه که گارنتی هست و فک نکنم بعد عید هم بیاد اما لپ تاپ خواهرم رو باهاش آن میشدم که متاسفانه پسوورد رو عوض کردم و هر کاری میکنم یادم نمیاد چی گذاشتم...
میخواستم بدونم راهسپی هست که بشه پسوورد رو بدست اورد ؟ آخه لپ تاپ با کام فرق میکنه و با ادمین استریتور نمیسشه حل کرد...
ممنون میشم اکه کمک کنید...ویندوز هم نمیخوام عوض کنم چون تو درایو c پر کشتی کچ و مطلب دارم
RE: کمک کنید...از یاد بردن پسوورد
والا عرفان جان من با لپ تاپ کار نکردم واسه همین نمیدونم ره و چارش
اما اگه خیلی برات مهم هست و حاضر هم نیستی ویندوز عوض کنی ببر مغازه شاید ازت یکم پول بگیره اما خوب درست میشه
کسی میدونه کمک کنه!
RE: کمک کنید...از یاد بردن پسوورد
خب ممنون از نظرات دوستان :4:
هامون جان ، میخواستم ویندوز عوض کنم اما به چه زوری به هر حال با برگرداندن زمان درستش کردم...برگردوندن زمان توی کامپیوتر خیلی آسونه اما توی لپ تاپ پدرم در اومد.
بهرحال درست شد...