تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
سلام
از یک نظر برای بچه های فروم متاسفم که کاربرهای خوب خودشون رو فراموش میکنن
امروز تولد دو تا از کاربرهای خوب و قدیمی ما است به نام آقا امیر ( cbtarwhk ) و آقا علی ( ali_ghadiri moghaddam )
آقا علی رو که همه میشناسیم و تقریبا از همون اول با ما بوده و ایشون هم خیلی کم میان ولی ما هنوز هواشون رو داریم
آقا امیر هم که تا اونجایی که من یادمه پست های خیلی شاخی تو انجمن داده بود و یکی از کارهاش هم ساختن برنامه برای گرفتن عکسهای WWE بود و نمیدونم چراکم فعالیت میکنن
و به نظرم زیاد جالب نیست که این دو نفر رو از یاد ببریم
من از طرف خودمون تولد آقا علی و اقا امیر رو تبریک میگم بهشون امیدوارم 100 سال زنده باشن
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
چرا فراموش شده....
اين امير واقا گله....
يكي از بهترين بچه هايي ه باهاش اشنا شدم...
دوست خوب كمه ...
مبارك باشه امير و علي خان...
بدو بدو شمع رو فوت كن ..........
تفلتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مبارررررررررررك باشههههههههه
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط wordlife
سلام
از یک نظر برای بچه های فروم متاسفم که کاربرهای خوب خودشون رو فراموش میکنن
امروز تولد دو تا از کاربرهای خوب و قدیمی ما است به نام آقا امیر ( cbtarwhk ) و آقا علی ( ali_ghadiri moghaddam )
آقا علی رو که همه میشناسیم و تقریبا از همون اول با ما بوده و ایشون هم خیلی کم میان ولی ما هنوز هواشون رو داریم
آقا امیر هم که تا اونجایی که من یادمه پست های خیلی شاخی تو انجمن داده بود و یکی از کارهاش هم ساختن برنامه برای گرفتن عکسهای WWE بود و نمیدونم چراکم فعالیت میکنن
و به نظرم زیاد جالب نیست که این دو نفر رو از یاد ببریم
من از طرف خودمون تولد آقا علی و اقا امیر رو تبریک میگم بهشون امیدوارم 100 سال زنده باشن
سلام
اول ممنون از اینکه به یاد ما هستید و شرمنده از اینکه نمیتونم فعالیت کنم اینقدر کار زیاد هست که وبلاگ خودم رو هم هر چند ماه اپ میکنم و اقا حامد شما هم منو ببخشد که نتونستم تو وبتون خوب کار کنم به خاطر کمبود وقت
موفق باشید........
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز
من هم تولد اقا امیر را تبریک عرض می کنم ایشان یکی از با ارزشمند ترین کاربران در سایت های کشتی کج هستند و همچنین از بهترین دوستان بنده هستند . . . . ایشان 19 سالشان کامل شد امیدوارم 1000 سال زنده باشند . . .
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
به علی اقا هم تبریک می گم که فکر کنم از قدیمی ها و کاربران انجمن جمال بودند . . . و فکر میکنم طرفداره ادج و تست باشند . . . موفق باشید
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Master Kane
به علی اقا هم تبریک می گم که فکر کنم از قدیمی ها و کاربران انجمن جمال بودند . . . و فکر میکنم طرفداره ادج و تست باشند . . . موفق باشید
بله درست فرمودید و حافظه قوی دارید.
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
یعنی من خودم انقدر دوستای باحال دارم که خودمم خبر نداشتم.
بابا شما ها از خانوادمم بیشتر حواستون به من بود که اومدید بهم تبریک گفتید
من چون چیزی ندارم بهتون تقدیم کنم بابت این همه لطفی که به من دارید به صورت مجازی لپ همتونو می کشم. [نیشخند].
من فعالیت هم به این دلیل نمی کنم که چون می بینم بزرگانی هستند که تا وقتی این عزیزان هستند ما خاک پاشون هم نمی شیم پس بهتره که بزرگان فعالییت کنند و من هم از فعالیتشون بهره مند بشم.
لپ همتونو می کشم، دوستار شما 4Real
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
اقا امیر این حرف ها چیه شما رو سر ما جا داری این چند وقته که باهاتون اشنا شدم فهمیدیم که توانایی بالایی دارید
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
سلام
من ابتدا شک کردم که آقا امیر و علی امروز تولدشون باشه گفتم شاید همینطوری تاریخ تولد رو دادن اما حالا میبینن نه درست دادن
منم به دو دوست خوبمون که واقعا برای فروم زحمت کشیدن و روی تاج سر ما جا دارن تولدشون رو تبریک میگم و امیدوارم 1000 ساله بشن و جشن 100 سالگیشون هم در همین انجمن بگیریم :4:
RE: تولد 2 کاربر فراموش شده سایت
منم خدمت دوستان عزيزم تبريك عرض مي كنم !! اميدوارم در زندگي موفق باشيد ولي كيك فراموش نشه :4: