سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
امسال برای نخستین بار ریاست جمهور ایالات متحده آمریکا و خانواده اش با چیدن سفره هفت سین در کاخ سفید و پذیرایی از دوستانشان و نیز با ارسال پیام شادباش به مناسبت این جشن عزیز علاقه خود را به مردم ایران و جشن ملی آنها نشان دادند. روابط عمومی کاخ سفید با انتشار عکسی از این سفره زیبا توضیحاتی را نیز درباره این سنت باستانی ارائه کرده است.:
A traditional Haft Sin table celebrating Nowruz, the Persian New Year, is seen set Wednesday, March 19, 2008, in the State Dining Room of the White House. Nowruz is, in Persian and some other cultures, including Kurdish culture, a family-oriented holiday celebrating the New Year and the coming of spring. The Haft Sin table has seven items symbolizing new life, joy, love, beauty and health, sunrise, patience and garlic to ward off evil. White House photo by Chris Greenberg
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نظر فراموش نشه!
موفق باشین.
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
ممنون.
بوش غلط کرده. مرتیکه عوضی. هر دو تا دخترش بندرشاهن. نه به اون 300 ساختنشون ، نه به این کار.
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
نمیدونم بد بخت چرا هر کاری میکنه یه عده میگن :
چیز خورده ... خب اگر هم برای ظاهر باشه بازم خویه به نظر من !
رهبر گرامیه ما که اصلا همین کارای ظاهری هم نمیکنه ! که دلمون به ظاهر خوش باشه ...
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...
فقط مونده این میمون واسه ما جشن بگیره
RE: سفره ی هفت سین در کاخ سفید...