چند هفته پیش گفتم که رون با WWE قرارداد امضا کرده.او دیشب در اولین مسابقه خود در درک مچ راو به مصاف پول لاندان رفت و اورا شکست داد.
نمایش نسخه قابل چاپ
چند هفته پیش گفتم که رون با WWE قرارداد امضا کرده.او دیشب در اولین مسابقه خود در درک مچ راو به مصاف پول لاندان رفت و اورا شکست داد.
مرسي بهنام جان !!!