دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
سلام.
خبارنگار مجله Houston Chronicle اقایه Jerome Solomon به دبلیو دبلیو ای درخواست یک مصاحبه با اندرتاکر داده بودند که سخنگو دبلیو دبلیو ای هچین جوابی به ایشون دادند : "ما باید با سوپراستار ها مصاحبه بکنیم ولی شخصیت اندرتاکر جوری هست که زیاد به مصاحبه ها نمیخوره."
فعلا بای.
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
راست می ** که شخصیتش نمی خوره ولی دلیل مصاحبه نکردن نمی شه
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
به شخصیتش که نمیخوره ولی مصاحبه جالبی میشد
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
اگه مصاحبه مي كرد خيلي باحال مي شد !!
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
چی میگید شما اندرتیکر کم حرف ترین سوپراستار wwe هست من در یک سایت دیدم که نوشته اندرتیکر در کل 2000 کلمه حرف زده !!! :34:
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
نویسنده اون سایت رو جو گرفته بوده :4:
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
RE: دبلیو دبلیو ای نمیزاره اندرتاکر مصاحبه ای داشته باشه (اختصاصی)
مگه آندر تيكر تحريم اقتصادي است[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]