خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
-خالی از wwe مدتی استراحت خواسته تا به هند بازگردد ...دیل درخواست خالی از مسئولان این بوده که خالی از ناحیه زانو مصدم شده است
-به احتمال زیاد ایج در بکلش مصدوم شده و حدود دو ماه از مسابقات دور هست
-بزودی یک کشتی گیر که در لیگ های WWC و IWC فعالیت داشته بادی گارد سانتیانو مارلا میشه!!
-فاصله بین ppv های بکلش و جاجدمنت دی و ONE NIGHT STAND بسیار کم است و این میتونه به جذاب تر شدن مسابقات کمک کنه
-کندی در این هفته ی راو شرکت میکند و به طور رسمی به مسابقات بازمیگردد
WWE سوپراستار اسمک دان یعنی Dave Taylor رو اخراج کرد.....اینده ی خوبی رو برای این فرد ارزو میکنیم
-بیشترین افراد تشویق شده در بکلش این سه نفر بودند :
1. Undertaker
2. Triple H
3. John Cena
و منفور ترین ادم ها هم در ورزشگاه اینها بودند:
1. Randy Orton
2. Miz & Morrison
3. Edge
Balls Mahoney سوپراستار ecw دقایقی پیش توسط wwe اخراج شد
-یک خبر بسیار جالب که برای امروز دارم این هست که در بک استیج بکلش کریز جریکو داشت ورزگاه رو می سوزوند...
اطلاعات کامل ندارم اما اینطور که معلوم بود جریکو با بی احتیاطی خودش یک
موجب اتش سوزی میشد که سریع جلوش گفته شد!!
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
منظورت از ایج,Edge هست یا HHH,راستی از HHH خبری نیست,تا به حال ندیده بودم مثل دیشب ناله کنه و درد بکشه,قشنگ صدای گریه تو صداش به گوش می خورد؟
----------------
از این ایدت که همه خبر ها رو تو یه تایپیک می زاری خوشم می یاد...
ممنون.
موفق باشین.
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
فکر نکنم اج مصدوم شه!!! اسمک خیلی کم **** استار داره!!!اونجوری مثلا فینلی یا ام وی پی باید با تیکر بازی کنه!!!!!!
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
ممنون از اخبار .
ای جریکو دست و پا چلفتی :4:
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
ممنون
دیو تیلور میتونست اینده خوبی داشته باشه.
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
ممنون خیلی جالب بود :4: ایول جریکو ;))
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
آره منم از این کار علیرضا جان خوشم میاد که همه خبر ها رو تو یه تاپیک می ذاره. . .
راستی شماره 1 نوشتی تیکر یعنی از همه بیشتر تشویق شده ؟!! :4:
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
جریکو داشت یه حالی به وینس میدادا
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
آي چي حالي ميداد اگه جريكو اين كارو ميكرد ك*ن اين وينس مثل ورزشگاه ميسوخت...
RE: خبر های روز دوشنبه (خبرهای از بکلش و اخراج 2 سوپراستار...)(M.A News)
مرسی علیرضا جان.خبر جریکو خیلی باحال بود. احتمالآ میخواسته سیگار روشن کنه.