اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
خوب wwe به تازگی دو سوپراستار خودشو حذف کرده است...1- جاناتان کوچ من 2- جیمی وانگ یانگ
لازم به ذکر هست که اخراج جیمی وانگ یانگ موقت هست و وی حدود 30 روز از مسابقات دور هست
امروز پروفابل کوچمن از سایت wwe پاک شد
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
جیمی که گناه داشت. . . بچه خوبی بود :4:
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
ای بابا ... کوچمن بدبخت این همه زحمت کشید ... نمیدونی برا چی ؟
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
مرسی علیرضا.
اه کوچ من رو چرا اخراج کردن ؟ پایه خنده بود.
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
کوچمن رویه wwe تمرکز نداشت و مسائل حاشیه ای داشت..
جیمی هم مواد نیرو زا مصرف کرده بود
RE: اخراج دو سوپراستار از wwe (اختصاصی از M.A News)
ایشالله استون کولد که برگرده چوچکش کوچمن هم میاد که استونر خورش خیلی خوبه :11::11: