صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
جف هاردی در تازه ترین صحبت هایش در رابطه با اتفاقات تلخ چند ماه گذشته خود گفت :
من با دو اشتباه کوچکی که مرتکب شدم قهرمانی - خانه و سگم را از دست دادم و بهترین فرصت برای پیروزی بزرگ در رستلمنیا از من گرفته شد و همه این ها فقط در مدت چند هفته اتفاق افتاد و به شدت من را با بحران مواجه کرد.
وی افزود روزهای بدی را سپری کردم که حاضر نیستم حتی یک لحظه دیگر در چنین شرایطی قرار بگیرم و بدون شک دیگر فرصت هایی را که زندگی به من داد را از دست نخواهم داد.
وی همچنین گفت در حال حاضر هنوز به امادگی کامل نرسیدم و اندکی بدنم تحلیل رفته که به زودی به اوج باز خواهم گشت.
هاردی سی ساله گفت میخواهم در پایان درفت امسال در راو بمانم زیرا به این برند عادت کردم.
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
ممنون
سوپراستار خوبی بود ولی بدشانسه
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
بنده خدا اون چند وقت از درودیوار واسش بدبیاری مریخت.
بابت خبر دستت درد نکنه بهنام جان.
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
ممنون بهنام جان ! من باهش همدردي مي كنم !
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
برو بکس خفنن.....
خیلی مرسی.هم خودش خوبه هم داداشش.
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
خوب دوره بهرانی داشته ..
بعدشم جف 31 سالشه .. امسال هم میره تو 31
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
های فلایر ها معمولا آدم های باحالی هستند؛
جف هم یکیشون!!!
RE: صحبت های جدید جف هاردی در رابطه با اخراج وی از WWE (اختصاصی)
مرسی
عزیز:4:
onley: jeff hardy