-
یه سوال دارم ازتون؟
از همگی معذرن میخوام.......من زیاد وارد نیستم.....
من معین 22 ساله هستم............
یه سوال داشتم...........
میشه بگین چه جوری توی امضای خودتون عکس میزارین........؟
من عکس میزارم ولی به صورت لینک میاد و خود عکس باز نیست.......
مثلا آقا هامون چه جوری عکس تریپلچ با سینا با شان رو در قسمت امضا خودش قرار داده......؟
ممنون میشم.....
:34:
-
RE: یه سوال دارم ازتون؟
خوب اقا علی جواب رو دادن
اما سعی کن معین جان هر پستی رو جای خودش بزاری مثلا این رو باید میزاشتی قسمت درخواست عکس
خوش باشی
-
RE: یه سوال دارم ازتون؟
علی جان ازت خیلی ممنونم............
همایون خان ببخشید