اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
خوب بنا بر در خواست طرفداران wwe در بازی جدید این کمپانی که همون SD VS RAW 2009 هستش بازی پر طرفدار Inferno Match اضافه شده است...
بنا بر صحبت های مسئولین THQ این بازی نسبت به قبل خیلی جذاب تر شده است...
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
ممنون اینفرنو خیلی بازیه جالبی میشه کاش این مسابقه RIP روهم درست کنن.حریفو میندازه تو کاسکت بعد با لدر رو کاسکت خاک میریزه اصلا معلوم نیست بازیش چیه.
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
پس واسه این جور مسابقاته که بالای 16 سال انتخاب شده این بازی . . .
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
چه فایده ای داره !!!برای PS2 که نمیاد!!!!PS3 داراش برن حال کنند
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
عزیز دل برادر من بهت قول میدم واسه PS2 میاد از هر جا هم که شنیدی برای ps2 نمیاد اشتباه کردن !!!
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
معین اسپم :-L
ایول .. من ارتقائ میدم امسال 3 میگیرم :4:
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
خدا کنه که بیاد:30::10::30::34:
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
من چه اسپمی زدم ؟!! [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: اضافه شدن یک بازی به SD VS RAW 2009 (اختصاصی از M.A News)
راس میگه انصافا معین کی اسپم زد؟