اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
[size=large]این پست به علت جعل نام کاربری مدیر اخبار سایت و خبر رسانی کذب و نادرست بسته شد [/size]
طبق آخرین اخباری که بدستم رسیده حاکی از این است که در چند هفته اخیر برنامه ای برای تریپل ایچ در اسمک دان چیده نشده و او اسمش از هاوس شو اسمک دان خط خورد همچنین بعضی خبرگذاریها اعلام کردند که تریپل ایچ داره برای آینده هر چه بهترش برنامه ریزی میکنه ولی این احتمال میره که بازی تریپل ایچ و کالی در اسمک دان لغو بشه و مسابقه بیگ شو و کالی جایگزینش بشه که سر کمربند WWE خواهد بود
___________________________________________ ____________
همچنین ترپیل ایچ در مصاحبه ی اخیرش به مشکلات زندگیش و اینکه داره صاحب بچه دومش میشه اشاره کرد
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
خوش حال شدیم :4: زودتر میرفت :4:
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
فکر نکنم این جوری که میگی باشه :4: ولی اگه درست باشه :28: :10:
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
ممنون عزيز
حيف ميشه اگه ترپل بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
این چرت و پرتا چیه اصلا معلوم نیست از رو چه حسابی این اخبارو میگی نشستی هی با خودت فکر میکنی یه خبر ساختگی درمیاری میگی مثل چند ماه قبل که 100 بار گفتی راک میاد 100 بار گفتی لسنر میاد بسته بابا چیو مبخای ثابت کنی با این اخبار الکی .
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
دوستان من الان با داوود تماس گرفتم ایشون اصلا داوود نیست ایپیش هم فرق داره .دوست خوب Mr.DNM به زودی اخراج میشی.
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
این آقا همون آقای هست که دو روز پیش خودش رو جای سیاوش آریا زده بود اومده بود انجمن دنبال ننش
ایشون رو با لگد پرت کردیم بیرون و ننش رو گروگان گرفتیم تا باهاش یه سری کارها انجام بدیم;)
----------
در مورد صحبت کاربر Triple H
دیدی اصلا تاپیک رو مطالعه نمیکنی و فقط از روی احساسات بر میداری حرف میزنی؟
بعد نیست یه نگاهی به اسم کاربر بندازی Mr.DNM داوود نام کاربریش Mr.DMN هست
یه نگاهی هم به پستهای این جناب بنداز 3 تا
بعدشم اگر شما خبرهای ما رو قبول نداری برای چی میخونی؟
نخون آقا نخون
بای بای
RE: اخراج Triple H و جایگزنی مسابقات (اختصاصی)(M.N.A News)
جالبه یکی توجه نکرده که چرا داوود یه دفعه کاربر عادی شده ؟
اسم کاربر این آقا Mr.DNM داوود نام کاربریش Mr.DMN هست
ارسالی ها هم 1 عدد :4: جالبه نه ؟