نتایج احتمالی سامرسلام 2008
به نام خدا
سلام
سامرسلام 2008 امشب در ساعت 4 و نیم شب از شبکه تی وی 14 پخش خواهد شد از چند شبکه دیگر نیز پوشش داده می شود
مسابقاتی که برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده اند :
http://www.wwe.com/content/media/images/3883682/7720748
1 ــ اج برابر آندرتیکر در قفس hell in cell match
2 ــ جان سینا برابر باتیستا
3 ــ گریت کالی برابر تریپل اچ بر سر کمربند wwe champion
4 ــ جی بی ال برابر سی ام پانک بر سر کمربند world heavyweight champion
5 ــ مارک هنری برابر مت هاردی بر سر کمربند ecw champion
6 ــ جف هاردی برابر ام وی پی بر سر کمربند آمریکا چمپیون
7 ــ بازگشت شاون مایکل به wwe پس از مصدومیت
8 ــ بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان
9 ــ مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل
10 ــ مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe
این ها برای سامرسلام 2008 انتخاب شده است اگر قرار باشد دوباره اعلام شود حداکثر یک مسابقه دیگر اعلام رسمی می شود در ضمن بازگشت رندی ارتن پس از مدتی به wwe در سامرسلام 2008 به علت تصادف رندی ارتن با موتور لغو شد .
مسابقه بین آندرتیکر و اج در قفس هل این سل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جان سینا و باتیستا از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین گریت کالی و تریپل اچ از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جی بی ال و سی ام پانک از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین مارک هنری و مت هاردی از سری مسابقات ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بین جف هاردی و ام وی پی از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، بازگشت شاون مایکل از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مسابقه بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون بر سر کمربند زنان و دیگر کمربند مردان از سری مسابقات راو به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم اختصاصی فیت فینلی و هورنسووگل از سری مسابقات اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است ، مراسم مراسم آمدن تمام برندگان تک تیم چمپیون wwe هم از لیگ راو به مسابقات سامرسلام 2008 اومده است . می شود گفت از 10 برنامه ای که فعلاً برای سامرسلام 2008 به صورت رسمی اعلام شده است 5 برنامه اش از راو به اسمرسلام 2008 اومده است ، 4 برنامه اش از اسمک دون به سامرسلام 2008 اومده است و 1 برنامه نیز از ای سی دابلیو به سامرسلام 2008 اومده است .
امشب حتماً سامرسلام 2008 رو از شبکه تی وی 14 یا شبکه های دیگر ساعت 4 و نیم صبح ببینید
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
تابعد ...
خدانگهدار
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
این کانال tv 14 چجوری میتونیم از ******* بگیریم
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
ميشه بگي تو هاتبرد كدوم كانال ها پخش مستقيم دارن؟
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
اگه میشه فلکانس یا هاثبرد کانالشو بگو
ممنون
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Qmars
ميشه بگي تو هاتبرد كدوم كانال ها پخش مستقيم دارن؟
به نام خدا
سلام
مهمترین شبکه ای که سامرسلام 2008 رو پخش می کنه شبکه tv14 است در هاتبرد . پخش مستقیم هم است ساعت 4 و نیم صبح شما اگه برید به گوگل و بزنید فرکانس شبکه tv14 احتمالاً پیدا کنید بعد اگه اون ساعت بیدار شدید شبکه ها رو جا به جا کنید حتماً از یه شبکه مسابقات رو خواهید دید مخصوصاً اگه ماهوارتون آبگریت شده باشه
فروشنده های کشتی کج در تمام دنیا و ایران امشب سامرسلام 2008 رو 90 درصد از همین tv14 می گیرن و زنده و مستقیم هم است
چندین شبکه دیگه هم می ده ولی اعلام رسمی نشده
ای کاش همگی بتونید مسابقات سامرسلام 2008 رو امشب از تی وی 14 ببینید توی گوگل بزنید فرکانسش احتمالاً بیاد توی هاتبرده این شبکه
اسکای اسپورت چند وقت پیش اعلام کرده بود ممکنه به احتمال اندک یکی از شبکه هاش سامرسلام 2008 رو زنده بدهد
بله الان شبکه bell هم که در هاتبرد است در سایتش اعلام کرده که مسابقات رو ممکنه زنده بدهد
هم شبکه bell و هم شبکه tv14 و شبکه های دیگری در هاتبرد سامرسلام 2008 رو به صورت زنده پخش می کنند
سوالی نیست ؟
تا بعد..
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
بامداد دوشنبه
شبکه های bell و tv14 مسابقات رو زنده پخش می کنند
شبکه تی وی 14 حتی آرم روی شبکه هم ندارد
دوستان اشتباه نکنید سامرسلام 2008 امشب نیست فردا شبه بامداد دوشنبه
من نوشتم امشب برای اونایی که فردا می یان
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: امشب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
وال بگو كارتي هست يا آزاد؟
بعد فركانسش رو لطفا بگو چون هر چي ميگردم پيدا نمكنم
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
به نام خدا
سلام
یکی از فروشنده های مسابقات کشتی کج و پی پی وی ها که فردا شب بامداد دوشنبه مسابقات رو از ******* ضبط می کند فرکانس شبکه تی وی 14 یا شبکه بل رو برای دوستان بذاره
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
چه بد !!
حتما فركانسشو بذاريد حالا كسي هست اين كانالو داشته باشن؟؟؟؟؟
در ضمن NT1 پخش نمي كنه؟؟؟؟
بسيار ممنون :34:
RE: بامداد دوشنبه فردا شب ، سامرسلام ، ماهواره ، مسابقات
چی میگی جانم ؟؟؟؟ :4:
نکته اول همه شاپ دار ها دانلود میکنن !!!!
نکته دوم تنها شبکه این که امکان پخش تمام مسابقات به صورت زنده رو داری سکای اسپورته ..... شبکه شو تایم هم پولی نشونمیده ( کسانی که تو کشورای عربی هستن اگه کارت داشته باشن راحت میتونن ببینن ) و شاید چند شبکه دیگه که پولین .....
اون TV14 L-V-D هم چند ثانیه اول ثانیه پخش میشه یا رو جلد مسابقات هست شبکه نیست ....احتمالا نوع اصلی ویدئو رو تلویزینه ( Wide - Full یا 4:3 - 16:9 )
بازم میگم فرکانس داشته باشی بدون کارت نمیشه !!!
:34: